'Auto Świat' w nowej szacie graficznej
W poniedziałek 3 listopada tygodnik motoryzacyjny "Auto Świat" (Axel Springer Polska) ukaże się w nowej szacie graficznej. W piśmie pojawią się też nowe rubryki.
Zmiany obejmą layout stron, typografię, paginy, a także sposób łamania tekstu. - Zastosowaliśmy nowe fonty tytułowe, wprowadziliśmy wiele stałych elementów graficznych ułatwiających czytanie i nawigację - mówi o zmianach Paweł Polaniecki, dyrektor artystyczny tygodnika. - "Auto Świat" czerpie inspirację z grupy tytułów Auto Bild - największej rodziny pism motoryzacyjnych na świecie - dodaje Stanisław Sewastianowicz, redaktor naczelny magazynu.
Nowe rubryki, które zostaną wprowadzone w piśmie to: "Auto tygodnia" (przedstawiany będzie w niej model auta, na który redakcja zwraca szczególną uwagę) oraz " Auto-fascynacje" (znajdą się w niej informacje o samochodach wyróżniających się pod względem koncepcji, stylistyki, techniki lub osiągów). Zmiany obejmą dział Testy - będzie w nim więcej informacji na temat debiutujących aut, pojawią się nowe kryteria oceny samochodów.
Mimo zmian zawartości "Auto Świata" ukazywać się będzie on w tej samej objętości. Nie zmieni się również jego cena, która wynosi 2,10 zł, ale poniedziałkowy numer będzie kosztować 2,60 zł, bowiem dołączony zostanie do niego czwarty z serii "Poradników eksploatacyjnych". Na szesnastu stronach dodatku opisane będą używane Fordy - czytelnicy znajdą informacje o najpopularniejszych modelach tej marki, typowych usterkach, kosztach napraw i cenach części zamiennych.
Poprzednia odświeżenie makiety "Auto Świata" miało miejsce w 2005 roku. We wrześniu br. odnowiona została witryna Autoswiat.pl
Dołącz do dyskusji: 'Auto Świat' w nowej szacie graficznej