Rusza ogólnopolska kampania outdoorowa marki Bioderma
Reklamy balsamu emolientowego Atoderm Intensive baume marki Bioderma pojawią się na nośnikach citylight w 17 miastach Polski. Kampanię przygotowały agencja Up i PRO Media House.
Kampania OOH jest częścią szerszej kampanii, która realizowana będzie również w radiu, prasie, Internecie oraz we współpracy z influencerami.
Głównym celem kampanii jest budowanie świadomości marki oraz poinformowanie konsumentów o efektach działania produktu - jedynym tego typu, ponieważ działa na 3 sposoby. Nie tylko wzmacnia mikrobiom skóry, ale również wzmacnia naturalne procesy naprawcze zachodzące w skórze oraz odbudowuje barierę ochronną skóry.
Kampania dla Atoderm Intensive baume jest związana z urodzinami, które obchodzi produkt.
Kreacja do kampanii została przygotowana na podstawie adaptacji globalnej kampanii dla linii Atoderm opracowanej przez centralę marki Bioderma. Autorem hasła do kampanii realizowanej w Polsce jest agencja Up. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy PRO Media House.
Dołącz do dyskusji: Rusza ogólnopolska kampania outdoorowa marki Bioderma