Atlas samochodowy Polski 2011 od "Gazety Wyborczej"
We wtorek i środę z "Gazetą Wyborczą" (Agora) ukaże się Atlas samochodowy Polski w dwóch częściach.
Atlas zawiera szczegółowe mapy w skali 1:250 000, na których widocznych jest 70 000 miast, osiedli i wsi oraz pełna sieć dróg krajowych, wojewódzkich, powiatowych i gminnych o nawierzchni asfaltowej. Dodatkowo użytkownicy znajdą w nim oznaczenia stacji benzynowych 9 największych sieci na obszarze całego kraju, lokalizacje fotoradarów, czarnych punktów, parkingów i promów śródlądowych (z rozróżnieniem na całoroczne i sezonowe). Mapy wskazują również miejsca noclegowe i atrakcje turystyczne, parki narodowe i krajobrazowe.
We wtorek dostępna będzie część pierwsza atlasu z mapami północnej Polski. Dzień później ukaże się druga część - Polska południowa.
Cena "Gazety Wyborczej" i każdej części atlasu wyniesie 8,99 zł.
Wydanie „Gazety Wyborczej” z dodatkiem będzie promowane w stacjach telewizyjnych (TVP1, TVN, Polsat oraz stacje tematyczne), w dzienniku „Metro” oraz poprzez autopromocję. Kreację kampanii przygotowała agencja Bardzo, za zakup mediów odpowiadał Starlink.
Dołącz do dyskusji: Atlas samochodowy Polski 2011 od "Gazety Wyborczej"