At Media brokerem reklamowym Viacom Blink!
At Media będzie sprzedawać ofertę reklamową kanału Viacom Blink!. Obejmie ona pakiety spotów, reklamy na stronie internetowej oraz działania niestandardowe.
Viacom Blink! - kanał rozrywkowy dla kobiet 16-49 lat, który do startu przygotowuje firma Viacom International Media Networks - to 55. stacja w ofercie At Media. Broker pracuje też dla pozostałych kanałów Viacom International Media Networks: MTV, Viva Polska, Nickelodeon, Comedy Central i Comedy Central Family.
>>> W wakacje debiut Viacom blink!
Na razie w Viacom Blink! oferowane są pakiety spotów. Sprzedaż gwarantowanej widowni w kanale ruszy, kiedy rozpocznie on już nadawanie i zostanie objęty monitoringiem Nielsen Audience Measurement. Ponadto marketerom proponowane są reklamy w serwisie internetowym stacji, a także eventy i akcje BTL.
>>> Sportklub znika z oferty At Media
- Oferta programowa Viacom Blink! i potencjał grupy, do jakiej jest ona adresowana, otwierają przed reklamodawcami szerokie możliwości komunikacji z żeńską publicznością - przekonuje Justyna Owczarek, channels account director w At Media. Firma rozpoczyna już rozmowy z klientami dotyczące prowadzenia kampanii w tym kanale.
Dołącz do dyskusji: At Media brokerem reklamowym Viacom Blink!