Artykuły o Dodzie warte 38 mln zł, o Wojewódzkim 12,6 mln zł, o Lisie 8 mln zł
Ponad 38 mln zł wynosi ekwiwalent reklamowy publikacji prasowych poświęconych od lipca do września Dodzie - wynika z analizy firmy Press-Service. Piosenkarka na pierwszych stronach pojawiała się prawie 90 razy.
Analiza przeprowadzona przez firmę Press-Service Monitoring Mediów pokazuje, że publikacje prasowe poświęcone Dorocie 'Dodzie' Rabczewskiej, które ukazały się od początku lipca do końca września, były warte 38,6 mln zł - tyle trzeba by zapłacić, żeby wykupić w ich miejsce reklamy. Z kolei w przypadku zdjęć i artykułów o Edycie Górniak taki ekwiwalent wynosi 22,9 mln zł, a o Maryli Rodowicz - 14,2 mln zł.
Wśród aktorów najcenniejsze powierzchnie prasowe zajęły publikacje poświęcone Krystynie Jandzie (ekwiwalent reklamowy 15,6 mln zł), Borysowi Szycowi (14,5 mln zł) i Cezaremu Pazurze (11,2 mln zł). Natomiast zdjęcia i artykuły o Katarzynie Cichopek były warte 13,6 mln zł, o Kubie Wojewódzkim - 12,6 mln zł, a o Tomaszu Lisie - 8,4 mln zł.
Najwięcej publikacji na temat gwiazd muzyki ukazało się w sierpniu, a aktorzy byli opisywani na łamach prasy częściej w lipcu i wrześniu niż w sierpniu. Natomiast artykuły o gwiazdach telewizji ukazywały się w każdym z tych miesięcy z podobną intensywnością. Na pierwszych stronach najczęściej znajdowały się kobiety: Doda (prawie 90 razy), Edyta Górniak (ponad 70 razy) i Katarzyna Cichopek (ponad 40 razy), natomiast najrzadziej - spośród analizowanych osób - Tomasz Lis, który za to ponad 100 razy był opisywany na& drugich stronach gazet i czasopism.
Dołącz do dyskusji: Artykuły o Dodzie warte 38 mln zł, o Wojewódzkim 12,6 mln zł, o Lisie 8 mln zł