Arskom zajmie się obsługą komunikacyjną aplikacji NOINN
Agencja marketingu sportowego Arskom rozpoczęła współpracę z twórcami NOINN, aplikacji mobilnej, która służy do typowania wyników sportowych w gronie znajomych.
Agencja odpowiadać będzie za obsługę public relations, z naciskiem na media sportowe, biznesowe, bukmacherskie i technologiczne. Strony nie ujawniają okresu, na który została zawarta umowa.
Za realizację działań dla nowego klienta odpowiedzialni będą Mateusz Brzeźniak, senior account executive i Paulina Ryszewska, która w agencji zajmuje stanowisko junior account executive.
Arskom odpowiada za komunikację medialną zmian w aplikacji NOINN, nowych funkcjonalności jak i całego konceptu zabawy dla kibiców w typowanie dla rozrywki.
NOINN to pierwsza polska aplikacja mobilna do typowania wydarzeń sportowych w gronie znajomych. Od marca 2019 r. do aplikacji dołączyło ponad 10 tys. użytkowników, którzy najchętniej typują mecze piłki nożnej.
Dołącz do dyskusji: Arskom zajmie się obsługą komunikacyjną aplikacji NOINN