SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Arctic: Twoja natura. Twoja woda

W czwartek, 21 czerwca pod hasłem "Twoja natura. Twoja woda" rozpoczęła się telewizyjna kampania reklamowa naturalnej wody mineralnej Arctic (Hoop S.A.).

Kampanię przygotowała agencja Hand Made, która zdobyła zlecenie w wyniku przetargu prowadzonego na przełomie kwietnia i maja b.r. To już druga kampania Hand Made dla wody Arctic, agencja zrealizowała działania komunikacyjne dla tej marki również w ubiegłym roku.

articnews1

Celem tegorocznej kampanii wody Arctic jest podkreślenie jej naturalnego pochodzenia oraz orzeźwienia, które wpisane jest w atrybuty marki. Dodatkowo komunikacja mocno eksponuje wizerunek marki Arctic (świat glamour, sukces, aspiracyjność). Na potrzeby kampanii przygotowany został nowy, 30-sekundowy, spot telewizyjny. Akcja spotu osadzona jest w świecie mody, a woda przedstawiona została jako sprawdzony sposób na naturalne, arktyczne orzeźwienie i pobudzenie w chwilach, gdy dopada nas zmęczenie i pragnienie.

articnews2

Kampania prowadzona jest głównie w TVN i Polsacie. Planowanie mediów przeprowadził dom mediowy MindShare.

Metryka

Hasło reklamowe: Twoja natura. Twoja woda.
Klient: Hoop S.A. (Arctic)
Agencja: Hand Made
Branża: FMCG
Typ kampanii: wizerunkowa
Termin: czerwiec - bez podania terminu zakończenia
Grupa docelowa:
Dom mediowy: MindShare
Dom produkcyjny: Tango
Manager projektu: ze strony klienta - Hoop S.A.: Elżbieta Mudź, Marcin Kubajczyk
Art director: Agnieszka Trzeciak
Copywriter: Marcin Palarczyk, Agnieszka Trzeciak
Account: Artur Lalewicz.

Dołącz do dyskusji: Arctic: Twoja natura. Twoja woda

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl