Arctic: Twoja natura. Twoja woda
W czwartek, 21 czerwca pod hasłem "Twoja natura. Twoja woda" rozpoczęła się telewizyjna kampania reklamowa naturalnej wody mineralnej Arctic (Hoop S.A.).
Kampanię przygotowała agencja Hand Made, która zdobyła zlecenie w wyniku przetargu prowadzonego na przełomie kwietnia i maja b.r. To już druga kampania Hand Made dla wody Arctic, agencja zrealizowała działania komunikacyjne dla tej marki również w ubiegłym roku.
Celem tegorocznej kampanii wody Arctic jest podkreślenie jej naturalnego pochodzenia oraz orzeźwienia, które wpisane jest w atrybuty marki. Dodatkowo komunikacja mocno eksponuje wizerunek marki Arctic (świat glamour, sukces, aspiracyjność). Na potrzeby kampanii przygotowany został nowy, 30-sekundowy, spot telewizyjny. Akcja spotu osadzona jest w świecie mody, a woda przedstawiona została jako sprawdzony sposób na naturalne, arktyczne orzeźwienie i pobudzenie w chwilach, gdy dopada nas zmęczenie i pragnienie.
Kampania prowadzona jest głównie w TVN i Polsacie. Planowanie mediów przeprowadził dom mediowy MindShare.
Metryka
Hasło reklamowe: Twoja natura. Twoja woda.
Klient: Hoop S.A. (Arctic)
Agencja: Hand Made
Branża: FMCG
Typ kampanii: wizerunkowa
Termin: czerwiec - bez podania terminu zakończenia
Grupa docelowa:
Dom mediowy: MindShare
Dom produkcyjny: Tango
Manager projektu: ze strony klienta - Hoop S.A.: Elżbieta Mudź,
Marcin Kubajczyk
Art director: Agnieszka Trzeciak
Copywriter: Marcin Palarczyk, Agnieszka Trzeciak
Account: Artur Lalewicz.
Dołącz do dyskusji: Arctic: Twoja natura. Twoja woda