Aquaceutic - nowa woda z nanokoenzymem Q10. Jej ambasadorem Mateusz Korobacz
Firma farmaceutyczna Mito-Pharma wprowadzi w sierpniu na polski rynek markę wody mineralnej z nanokoenzymem Q10 "Aquaceutic".
"Aquaceutic" skierowany jest do osób świadomie dbających o swoje zdrowie i urodę. Producent zapewnia, że zawarty w wodzie koenzym Q10 w wersji nano jest 6-krotnie lepiej przyswajalny przez organizm niż zwykła forma koenzymu. Składnik ten ma też spowalniać procesy starzenia, oczyszczać organizm, wzmacniać odporność, chronić przed szkodliwym działaniem stresu oraz zwiększać fizyczną wydolność organizmu.
Produkt powstał na bazie 3-letnich badań, a jego formułę opracował i opatentował doktor Franz Enzmann. Jedna butelka napoju ma pokrywać dzienne zapotrzebowanie na koenzym Q10.
Określenie "Aquaceutic" jest zastrzeżone i w założeniu ma stanowić nie tylko nazwę własną produktu, ale również zostać rozszerzone na cały segment napojów z aktywnymi składnikami o działaniu zdrowotnym.
Ambasadorem wody jest sportowiec Mateusz Korobacz, lider klasyfikacji motocyklowych mistrzostw Polski (WMMP) klasy Junior Superstock 600. Butelka ma pojemność 0,5 l. Sugerowana cena detaliczna wynosi 8,9 zł.
Wprowadzenie produktu na rynek ma wspierać kampania promocyjna w telewizji, prasie i internecie.
Dołącz do dyskusji: Aquaceutic - nowa woda z nanokoenzymem Q10. Jej ambasadorem Mateusz Korobacz