Apap w odświeżonych opakowaniach
W październiku lek przeciwbólowy Apap (produkowany przez USP Zdrowie) trafi do sprzedaży w zmodyfikowanych opakowaniach. Jako pierwsze zostaną zmienione pudełka Apapu Extra, Apapu i Apapu Noc.
Nowe opakowania Apapu mają być bardziej czytelne i nowoczesne. W nowej wersji każde pudełko Apapu jest opatrzone charakterystycznymi dla swojego działania symbolami i koloram.
Ma to pomóc rozróżnić pacjentom i farmaceutom poszczególne warianty i grupy terapeutyczne produktów.
To pierwsza modyfikacja identyfikacji produktowej tej marki od 2008 roku. Zmiany obejmują wszystkie wersje i produkty Apapu (także plastry przeciwbólowe, preparaty dla dzieci i Apap w nowych formach, tj. granulkach niewymagających popijania), dzięki czemu identyfikacja marki zostanie uspójniona.
Jako pierwszy, w październiku br., w nowych opakowaniach pojawi się Apap Extra. Zaraz potem odświeżone zostaną pudełka Apapu i Apapu Noc, następnie Apapu Thermal, Apapu Ice oraz Apapu Junior, a na koniec - Apapu Direct.
USP Zdrowie nie informuje, która agencja zaprojektowała nowe opakowania Apapu.
Dołącz do dyskusji: Apap w odświeżonych opakowaniach