Answear.com otworzył specjalny salon w Warszawie. „Więcej niż sklep”
Answear.com, internetowa platforma z modą, działająca w Polsce i na 11 europejskich rynkach, otworzyła concept store w warszawskiej Fabryce Norblina.
- Answear Concept Store to więcej niż sklep. To przestrzeń, w której moda łączy się z kreatywnością, a zakupy stają się niezapomnianym doświadczeniem. Pragniemy oferować naszym klientom nie tylko wyselekcjonowane kolekcje od światowych marek modowych, ale także wyjątkową atmosferę, najwyższy poziom komfortu podczas zakupów, a także okazję do relaksu, rozrywki i inspiracji – mówi Krzysztof Bajołek, CEO Answear.com.
Wysyp marek w sklepie Answear.com
Sklep ma 2000 mkw. Marki dostępne w nim to m.in.: Victoria Beckham, Tory Burch, Rotate, Custommade, Elisabetta Franchi, Liu Jo, Pinko, MICHAEL Michael Kors, Iro, Diesel, AllSaints, Vanda Novak, Coach, Swarovski, czy Furla, a także adidas, Calvin Klein, Boss, Tommy Hilfiger czy Polo Ralph Lauren. Oferta obejmuje asortyment męski, damski i dziecięcy. Dostępne będą także marki z kategorii home & lifestyle.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu
Salon wyróżnia drewniana podłoga wykonana specjalnie na zamówienie Answear oraz niestandardowe meble zaprojektowane na potrzeby concept store, jak również artystyczne, olbrzymie witryny sklepu. Przez najbliższy czas będzie można w nich zobaczyć projekty Anny Szczęsny. Inspiracją stojącą za projektami jest najnowsza kampania wizerunkowa Answear.com „Ubierz życie w to, co cenne".
Kawiarnia w concept store z modą
W sklepie znajduje się Punkt Krawiec Answear, w którym można dostosować do swoich potrzeb zakupione rzeczy, a także zadbać o ich wygląd. W salonie jest też kawiarnia, otoczona roślinną oranżerią, oraz Pickup Point, czyli stanowisko do odbierania zamówień online z www.answear.com, wraz z opcją przymierzenia zamówionych rzeczy, a także wyprasowania ich na miejscu.Przestronne, inteligentne przymierzalnie umożliwiają z kolei szybki wybór rozmiaru czy koloru odzieży bez wychodzenia z przymierzalni.
W obiekcie we współpracy z markami organizowane będą różne eventy.
Dołącz do dyskusji: Answear.com otworzył specjalny salon w Warszawie. „Więcej niż sklep”