SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Anna Paszt na marketingu Netto Polska

Anna Paszt została dyrektorką marketingu sieci sklepów Netto Polska.

Anna Paszt przeszła do Netto z Leroy Merlin Polska, gdzie przez pięć lat, do kwietnia 2022 roku, była dyrektorką marketingu. Odpowiadała m.in. za strategię marki i pozycjonowanie biznesu, komunikację i PR produktowy, marketing cyfrowy, omnichannel, omnicommerce i transformację cyfrową. Ma również doświadczenie w tworzeniu multiformatów sklepowych i visual merchandising. Przed przejściem do francuskiej sieci kierowała departamentem zarządzania produktami w Orlen Oil, spółce z Grupy Orlen.

Anna Paszt zastąpiła Filipa Fiedorowa, który był szefem marketingu Netto od grudnia 2020 roku.

W swojej karierze zawodowej pracowała także w Michelin, była także szefową marketingu w spółce Euromaster z Grupy Michelin. W przeszłości odpowiadała za marketing i PR-u w regionie Europy Wschodniej w koncernie Bridgestone.

Anna Paszt jest absolwentką Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu, doktoryzowała się w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie.

Netto ma w całej Polsce ponad 600 placówek.

Dołącz do dyskusji: Anna Paszt na marketingu Netto Polska

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Poe
Nanananana nanananana :)
odpowiedź
User
Śpiewamy razem: nanananana
Dziwna sieć, bardzo mały asortyment. Towary "premium", to ledwie średnia pólka.
odpowiedź