Anna Lewandowska w kampanii „Stop zwolnieniom z WF” (wideo)
Zaczęła się kampania Ministerstwa Sportu i Turystyki promująca aktywność fizyczną wśród młodzieży, zwłaszcza uczennic gimnazjum. Twarzą akcji, przygotowanej przez resort wspólnie z agencją BBDO Warszawa, jest Anna Lewandowska.
Spoty w ramach kampanii „Stop zwolnieniom z WF” pokazują, że sprawność fizyczna, którą można wyćwiczyć m.in. na lekcjach WF, przydaje się w wielu codziennych sytuacjach. Podkreśla to Anna Lewandowska, zachęcając do ćwiczeń młode dziewczyny.
Akcja jest oparta na wynikach badań zleconych przez Ministerstwo Sportu i Turystyki wśród uczniów szkół gimnazjalnych. Okazuje się, że gimnazjaliści są szczególnie narażeni na brak aktywności ruchowej, a ponadto traktują taką aktywność często jedynie jako „spalacz tłuszczu”, a nie jako przyjemność. Ponadto uczniowie stwierdzili, że ich zdaniem nauczycielom WF-u się zwyczajnie nie chce, mają tylko wymagania, nie są wystarczającymi autorytetami w zakresie aktywności fizycznej, zajęcia są nudne, monotonne i mało kreatywne.
- Zdajemy sobie sprawę, że tylko wspólne działania prowadzone na wielu płaszczyznach mogą przyczynić się do zahamowania tej bardzo niekorzystnej tendencji. Twarzą tegorocznej kampanii została pani Anna Lewandowska, która z pewnością będzie świetnym przykładem szczególnie dla młodych dziewcząt - komentuje Andrzej Biernat, szef Ministerstwa Sportu i Turystyki.
W zeszłym roku ambasadorem kampanii był koszykarz Marcin Gortat.
Spot z Anną Lewandowską od wtorku jest emitowany w TVP1 i TVP2. Jego kreacją i produkcją zajęła się agencja BBDO Warszawa, a planowaniem i zakupem czasu reklamowego ministerstwo zajęło się we własnym zakresie.
Przypomnijmy, że Anna Lewandowska w ostatnim czasie reklamowała dezodoranty Rexona (zobacz szczegóły), wspólnie ze swoim mężem Robertem - usługi T-Mobile: taryfy Jump! (więcej o tym) i T-Mobile Usługi Bankowe (więcej na ten temat), ponadto wystąpiła w spocie promującym kampanię społeczną T-Mobile „Pomoc mierzona kilometrami”.
Lewandowska znalazła się na 92. miejscu tegorocznej listy najcenniejszych reklamowo polskich gwiazd, z wyceną wynoszącą 201,9 tys. zł (zobacz cały ranking).
Dołącz do dyskusji: Anna Lewandowska w kampanii „Stop zwolnieniom z WF” (wideo)