SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Anna Gumkowska po ponad trzech latach odeszła z TVN Warner Bros. Discovery

Anna Gumkowska, która piastowała funkcję digital strategy and development director w TVN Warner Bros. Discovery, odeszła z firmy - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.

Anna GumkowskaAnna Gumkowska

Gumkowska dołączyła do firmy w połowie 2020 r. Była odpowiedzialna za monetyzację produktu news online, planowanie i realizację strategii sprzedaży subskrypcyjnej produktu, rozwój serwisów lifestyle i x-news oraz wsparcie rozwoju w obszarze digital.

- Trzy niesamowite lata, niezliczone wspomnienia i wdzięczność! 🙌Zamykając mój rozdział w roli digital strategy and development director  w TVN Warner Bros Discovery, chcę wyrazić moją serdeczną wdzięczność mojej wyjątkowej szefowej Dorocie Żurkowskiej i Adamowi Sawickiemu oraz moim niesamowitym zespołom, zwłaszcza Aleksandrze Pietrzak-Przeorskiej i Anity Andersa. Wasze niesamowite wsparcie, inspirujące przywództwo i wiara w moje umiejętności odegrały kluczową rolę w moim rozwoju zarówno zawodowym, jak i osobistym - napisała Anna Gumkowska na LinkedIn. Nie ujawnia dalszych planów zawodowych.

W ub.r. Adam Sawicki, były prezes T-Mobile Polska i Netii, objął w TVN Warner Bros. Discovery nowo utworzone stanowisko head of digital. Od stycznia 2024 br. pracuje z kolei jako group senior vice president digital. W nowej roli odpowiada za konsolidację działań w obszarze digital, strategię oraz nowy standard zarządzania projektami cyfrowymi koncernu medialnego.

Anna Gumkowska pracowała w Wirtualnej Polsce i Agorze

Anna Gumkowska wcześniej związana była z Wirtualną Polską, gdzie była dyrektorką obszaru lifestyle i zdrowie. Wcześniej przez 11 lat była związana z Agorą, pełniła tam funkcje m.in. szefowej wideo i lifestyle’u oraz dyrektorki content marketingu Gazeta.pl.

Gumkowska jest ekspertką IAB Polska oraz członkiem grupy Native Advertising Task Force IAB Europe. Absolwentka Wydziału Filologii Polskiej i Klasycznej na Uniwersytecie Warszawskim.