Animowany świat Haribo w telewizji
Kampania Reklamowa Haribo
Znana od lat na całym świecie marka Haribo należy do liderów krajowego rynku słodyczy w kategorii żelków i rozpuszczalnych gum owocowych. Marka najczęściej kojarzona jest ze Złotym Misiem, flagowym produktem Haribo, którego historia sięga 1920 roku. Kolorowe żelki wzbudzają emocje zarówno u dzieci, jak i dorosłych. W Polsce Haribo istnieje od 1992 roku. Od pierwszego dnia, w którym charakterystyczny miś pojawił się w Polsce, pozycja firmy stale się umacniała. Jednak Haribo to nie tylko Złoty Miś. W ofercie firmy możemy znaleźć kilkadziesiąt różnych rodzajów żelków, pianek i gum rozpuszczalnych o imponującym bogactwie kształtów, kolorów i smaków.
Teraz, aby wzmocnić wizerunek znanej od dawna marki i przedstawić klientom szeroką ofertę swoich produktów, firma rozpoczyna intensywną kampanię telewizyjną pod nazwą "Świat Haribo". Akcja reklamowa ruszyła 19 kwietnia i jest obecna w 6 stacjach telewizyjnych. Reklamy można zobaczyć w: TVP1, TVN, Polsat, Cartoon Network, Fox Kids i Minimax. Działania reklamowe Haribo skierowane są przede wszystkim do dzieci. W kampanii oficjalnie została przedstawiona dotychczas nieznana w Polsce postać Świata Haribo - Hariboy. Jest on przyjacielem wszystkich dzieci i razem z nimi będzie się bawił, dorastał i przeżywał wspólne przygody.
Film reklamowy wykonany został w technice animacji rysunkowej i przedstawia bajkową krainę Haribo. Kreacją spotu reklamowego zajęła się agencja Goldfinger. Hariboy udaje się w odwiedziny do Złotego Misia, który zaprasza go na wycieczkę. Pełniący rolę przewodnika, Złoty Miś oprowadza chłopca po krainie, w której wszystko jest z żelków: od drzew owocowych, przez truskawkowe pola po dinozaury pasące się na zielonych łąkach. To świat, który powstaje w wyobraźni dziecka. Hariboy jest ambasadorem marki i Świata Haribo. Film reklamowy "Kraina Haribo" pokazuje różnorodność produktów, wyróżniając wiodący produkt, którym jest Złoty Miś. Film dopełnia melodyjna wesoła piosenka śpiewana przez dzieci.
Rozpoczynająca się kampania reklamowa będzie nie tylko poprawiać świadomość marki Haribo, ale dzięki wesołemu charakterowi tego filmu świat dziecka stanie się bardziej radosny i kolorowy. Ważną częścią planowanych działań Haribo będzie informowanie matek o korzystnym wpływie produktów na rozwój dziecka.
Dołącz do dyskusji: Animowany świat Haribo w telewizji