Animowany spot z chłopcem marzącym, by zostać artystą promuje przesyłanie pieniędzy za granicę w Banku Pocztowym (wideo)
Bank Pocztowy ruszył z kampanią telewizyjną, w której promuje możliwość wygodnego przesyłania pieniędzy za granicę w placówkach banku i Poczty Polskiej. Jest to możliwe dzięki usłudze MoneyGram. Przy kampanii pracowały agencje Innova i Studio Produkcyjne Orka.
Spot reklamujący wygodne, zagraniczne przekazy pieniężne MoneyGram dostępne w placówkach Banku Pocztowego i Poczty Polskiej to animowana historia małego chłopca, który marzy o tym, by w przyszłości być wielkim artystą. Rodzice pielęgnują te marzenia i wspierają syna, także finansowo – pracujący za granicą ojciec za pomocą przekazów pieniężnych MoneyGram wysyła pieniądze, które pomagają chłopcu rozwijać jego talent plastyczny.
Spot reklamowy do 30 czerwca br. emitowany jest w TVP Polonia (450 emisji 30- sekundowych spotów).
- Poza granicami naszego kraju przebywa ok. 2,5 mln Polaków, z czego wyjazd wielu z nich związany jest z podejmowaniem za granicą pracy zarobkowej. Z kolei w Polsce także pracuje wielu obcokrajowców, w tym obywateli Ukrainy, którzy zarobione tutaj pieniądze wysyłają swoim rodzinom. Bank Pocztowy, dzięki swojej dostępności, obsłuży Klientów w wygodny sposób zarówno w zakresie wysyłki, jak i odbioru przekazów pieniężnych - mówi Alicja Sierakowska, dyrektor departamentu produktów firmowych Banku Pocztowego.
Adaptacją video wykorzystanego w spocie na potrzeby kampanii Banku Pocztowego i MoneyGram odpowiedzialne było Studio Produkcyjne Orka. Za zakup mediów odpowiadała agencja Innova.
Dzięki uruchomieniu usługi wysyłek w sieci placówek Poczty Polskiej w lutym 2018 r. liczba lokalizacji, w których w Polsce dostępne są wysyłki międzynarodowych przekazów pieniężnych MoneyGram wzrosła z blisko 2400 do 7000 placówek.
W placówkach Poczty Polskiej można wysyłać pieniądze w gotówce. Odwiedzając placówkę można również przekazem MoneyGram, w ramach jednej transakcji, wysłać środki do ponad 200 krajów i terytoriów z konta w Banku Pocztowym.
Oferta w zakresie zagranicznych przekazów pieniężnych skierowana jest przede wszystkim do osób mieszkających w Polsce, posiadających bliskich za granicą oraz osób mieszkających za granicą i posiadających rodziny w Polsce.
Dołącz do dyskusji: Animowany spot z chłopcem marzącym, by zostać artystą promuje przesyłanie pieniędzy za granicę w Banku Pocztowym (wideo)