SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Anna Starmach ambasadorką marki Basia

Agencje Reprise i Initiative (Mediabrands) przygotowały kampanię wspierającą markę Basia, w której po raz pierwszy wystąpiła ambasadorka Anna Starmach, gospodyni programów kulinarnych i jurorka programu "MasterChef" w TVN.

Firma GoodMills Polska po raz pierwszy zdecydowała się zaangażować znaną osobę do udziału w promocji linii mąk Basia. Do udziału w kampanii zaproszono Annę Starmach, kucharkę, autorkę książek kucharskich i portalu kulinarnego, a przede wszystkim jurorkę polskiej edycji programów MasterChef i MasterChef Junior.

Na potrzeby promocji zespoły nonstandard i social quality agencji Reprise przygotowały pełną strategię komunikacji.

Obecny etap kampanii obejmuje akcję sponsoringową w TV, promocję w mediach społecznościowych oraz poradniki kulinarne. Dodatkowo agencja Reprise zajęła się obsługą reklamową brandu w social mediach i wsparciem strony basiazsercem.pl.

Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Initiative. Produkcją spotów zajął się dom produkcyjny Timecode Film Production.

Wartość budżetu i długość trwania kampanii nie zostały podane.

Anna Starmach wcześniej była bohaterką reklam m.in. takich marek, jak Vizir, Leroy Merlin, Doppelherz.

Dołącz do dyskusji: Anna Starmach ambasadorką marki Basia

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl