AMS zaczął sprzedawać reklamy na ekranach bankomatów Planet Cash
Firma reklamy zewnętrznej AMS SA (należąca do Agory) wprowadziła do swojej oferty reklamy na ekranach bankomatów obsługiwanych przez Planet Cash. Obejmuje ona 2,3 tys. urządzeń na terenie całego kraju.
Reklamy będą emitowane w formie statycznej i wideo w trzech blokach: ekran powitalny, poautoryzacyjny i pożegnalny. Reklamodawcy maja ponadto możliwość geotargetowania reklam i gwarancji wyłączności w bloku.
- Reklama na bankomatach zapewnia świetny kontakt z odbiorcą. W trakcie realizacji transakcji użytkownicy będą mogli zapoznać się z ofertą reklamową emitowaną przez AMS - mówi Arkadiusz Gawlak, dyrektor ds. rozwoju oferty OOH w AMS. - Polska bankowość elektroniczna jest na najwyższym światowym poziomie, ale nadal 60 proc. ogólnej wartości transakcji przeprowadzonych przy użyciu kart płatniczych to transakcje gotówkowe – najczęściej wypłaty z bankomatów. Dzięki temu będziemy mogli dotrzeć z przekazami reklamowymi do bardzo szerokiej grupy odbiorców - dodaje Gawlak.
Oferta reklamy na ekranach bankomatów AMS obejmuje ponad 2,3 tys. bankomatów Planet Cash. Bankomaty zlokalizowane są w 536 miejscowościach m.in. na dworcach kolejowych i lotniskach, stacjach metra, w galeriach oraz centrach i punktach handlowych, w tym w największych sieciach sklepów.
Dołącz do dyskusji: AMS zaczął sprzedawać reklamy na ekranach bankomatów Planet Cash