SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

AMS operatorem wiat przystankowych w Poznaniu przez kolejnych 10 lat

Firma reklamy zewnętrznej AMS SA będzie przez 10 kolejnych lat zarządzać reklamą na wiatach przystankowych w Poznaniu. Nową umowę spółka zawarła w lipcu br. z Międzynarodowymi Targami Poznańskimi.

Międzynarodowe Targi Poznańskie zarządzają wiatami przystankowymi w Poznaniu od stycznia br., dzięki uchwale Rady Miasta Poznania podjętej w ub.r.

Jeszcze w ub.r. właścicielem 524 wiat przystankowych w Poznaniu był Zarząd Transportu Miejskiego, 350 należało do firmy reklamy zewnętrznej AMS SA, a 129 - do Clear Channel Poland. Dwie ostatnie firmy postawiły i utrzymywały te wiaty na własny koszt, a w zamian za to czerpały zyski z umieszczanych na nich reklam.

Umowa z AMS SA obowiązywała do czerwca 2019 roku, a z Clear Channel wygasła 31 grudnia ub.r. Władze Poznania zdecydowały, że po ich wygaśnięciu należące do tych firm wiaty odkupi MPK Poznań, które z tymi podmiotami podpisało umowy.

Przekazano je odpłatnie spółce MTP, a te będą nimi teraz zarządzać przez 10 lat. Karolina Nawrot, zastępca kierownika zespołu komunikacji korporacyjnej w MTP przekazała w rozmowie z Wirtualnemedia.pl, że Grupa MTP realizuje zadanie polegające na budowie, przebudowie i remoncie wiat przystankowych na obszarze administracyjnym Miasta Poznania. Częścią tego zadania jest zarządzanie contentem reklamowym na nośnikach citylight zlokalizowanych na wiatach przystankowych.

- Grupa MTP podjęła decyzję o nawiązaniu długofalowej współpracy z dwoma czołowymi operatorami reklamy outdoor w Polsce - firmą Stroer oraz AMS. Wybór partnerów został przeprowadzony zgodnie z procedurami obowiązującymi w spółce - na podstawie konkursu ofert.

Umowa z firmą Stroeer została zawarta 1 lutego br. na okres 10 lat - poinformowała Karolina Nawrot. Z AMS SA - w lipcu br.

Wiatami, które teraz obsługuje Stroer wcześniej zarządzała firma Clear Channel Poland - firma ma na nich do dyspozycji 400 nośników reklamowych. Z kolei do AMS należy 1086 powierzchni reklamowych typu citylight umieszczonych na 323 wiatach przystankowych.

Zgodnie z umową w ciągu trzech lat poznańskie citylighty uzyskają standard premium.

Dołącz do dyskusji: AMS operatorem wiat przystankowych w Poznaniu przez kolejnych 10 lat

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl