AMS zachęca do odpuszczenia fajerwerków dla dobra zwierząt
#NieStrzelamPomagam to hasło akcji społecznej firmy reklamy zewnętrznej AMS. Celem kampanii jest zachęcenie, by w świąteczno-sylwestrowym okresie kierować się empatią w stosunku do zwierząt i zrezygnować z głośnych wystrzałów.
W kampanii wykorzystano Dynamic Backlight – nośnik, który za pomocą światła potrafi sprawić, że statyczna kreacja zaczyna się poruszać, tworząc outdoorowy gif.
AMS zachęca #NIeStrzelamPomagam
– To nasza kolejna kampania wpisująca się w projekt Inicjatywa Eko AMS – mówi Grażyna Gołębiowska, dyrektor marketingu w AMS. – Hasztagi #NieStrzelamPomagam i #CichySylwester najlepiej przekazują jej ideę. Na plakacie autorstwa malarki Justyny Stoszek zwierzęta patrzą w niebo z „nadzieją”, że tym razem świąteczny czas będziemy spędzać bez rac, petard, flar i innych materiałów wybuchowych, które tak przerażają żywe istoty – dodaje Gołębiowska.
Kampanię #NieStrzelamPomagam od 18 grudnia br. można oglądać na Dynamic Backlight AMS w Warszawie.
W akcję AMS włączyły się marka Butcher’s i dom mediowy MDM, które – zgodnie z duchem akcji #NieStrzelamPomagam – przekażą karmę podopiecznym schronisk.
Dołącz do dyskusji: AMS zachęca do odpuszczenia fajerwerków dla dobra zwierząt