Amplifi Polska: Anna Kaczmarek awansowała, Łukasz Wylądała przyszedł z MEC
Anna Kaczmarek awansowała w firmie Amplifi Polska (należącej do Grupy Dentsu Aegis Network Polska) na nowo utworzone stanowisko head of media partnerships. Jej poprzednią funkcję head of digital, publishing & radio objął Łukasz Wylądała, który poprzednio pracował w MEC.
Jako head of media partnerships Anna Kaczmarek będzie odpowiedzialna za wspieranie procesu negocjacji z mediami oraz za budowanie relacji z kluczowymi biznesowymi partnerami Grupy Dentsu Aegis Network Polska. W Amplifi Polska pracuje od utworzenia tej firmy w ub.r. Przedtem przez pięć lat była interactive buying directorem w zespole trading grupy Dentsu Aegis Network, odpowiadała za negocjacje i realizację umów dotyczących internetu oraz za administrację i rozliczanie kontraktów związanych ze wszystkimi mediami. Wcześniej przez 12 lat pracowała w agencji Hypermedia, gdzie zajmowała się kolejno planowaniem i zakupem mediów internetowych, tworzeniem programów afiliacyjnych i partnerskich oraz social i mobile marketingiem.
Łukasz Wyglądała przez ostatnie 8 lat był związany z domem mediowym MEC. W ostatnim okresie pełnił funkcję deputy interaction directora, przez pół roku pracował w centrali MEC w Londynie, a przez ostatni rok zajmował się rozwojem oferty firmy w obszarze programmatic w regionie Europy Środkowo-Wschodniej. Realizował projekty m.in. dla firm Nestle, Sony Ericsson, Henkel, Novartis i Mercedes.
Wcześniej pracował w brokerze reklam telewizyjnych At Media oraz „Życiu Warszawy” i „Briefie”. Z branżą marketingową jest związany od 13 lat. Wykładał reklamę i marketing m.in. na Uniwersytecie Łódzkim, Politechnice Warszawskie i w Szkole Strategii Marki przy SAR.
Dołącz do dyskusji: Amplifi Polska: Anna Kaczmarek awansowała, Łukasz Wylądała przyszedł z MEC