Amica promuje nowości do gotowania (wideo)
Ruszyła kampania reklamowa nowych płyt gazowych oraz linii sprzętów X-type firmy Amica. Działania pod hasłem „Odkryj wyższy poziom gotowania” przygotowały C108, PHD, Value Media i agencja Q&A Communications.
Jak reklamuje producent, "płyty gazowe 2.0 to nowość w kategorii płyt grzejnych, dzięki innowacyjnym rozwiązaniom dostępnym do tej pory wyłącznie dla posiadaczy płyt indukcyjnych". Sprzęt wyposażono w funkcje Timer, FlameControl czy ExtraSpace. Nowością w płytach gazowych jest przede wszystkim nastawianie czasu gotowania.
Amica z kampanią „Odkryj wyższy poziom gotowania”
W ramach kampanii reklamowej zaplanowano aktywność w telewizji (emisje spotów i billboardów sponsorskich) i internecie (z wykorzystaniem wideo i banerów). Równolegle kontynuowana będzie kampania „Odkryj kuchnię na nowo” komunikująca sprzęty linii X-type marki Amica z ich technologicznymi udogodnieniami.
Komunikację uzupełnią reklamy w radiu i na outdoorze. Amica zaplanowała swoją obecność na nośnikach w przestrzeni przy autostradzie na trasie Poznań-Warszawa i Kraków. Produkty prezentowane w kampanii będą dodatkowo lokowane w programie „Nasz Nowy Dom” emitowanym w telewizji Polsat.
Za koncepcję i realizację materiałów odpowiada agencja C108. Planowanie mediów w obszarze digital powierzono Value Media. Za zakup mediów w telewizji odpowiedzialny jest dom mediowy PHD. Za działania PR odpowiada agencja Q&A Communications.
Dołącz do dyskusji: Amica promuje nowości do gotowania (wideo)