SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Koncern streamingowy otworzył w Łodzi centrum innowacji

Amagi, globalny dostawca rozwiązań w zakresie transmisji streamingowych w chmurze i reklam adresowalnych dla nadawców i serwisów streamingowych, otworzył centrum innowacji w Łodzi. Firma podkreśliła w komunikacie, że wybrała nasz kraj z powodu wielu dobrze wykwalifikowanych specjalistów.

Amagi poinformował, że Polska pozycjonuje się jako magnes dla innowacji technologicznych. Firma zwróciła uwagę, że solidny system edukacyjny w naszym kraju pozwala na wykształcenie wielu absolwentów inżynierii, informatyki i innych branż związanych z technologią. - Inauguracja centrum innowacji w Europie Środkowej stanowi kluczowy przełom w historii Amagi – stwierdził Baskar Subramanian, współzałożyciel i dyrektor generalny Amagi. – Centrum zatrudni polskich specjalistów technologicznych do obsługi naszych globalnych klientów, podkreślając strategiczną wizję Amagi, aby być liderem w dziedzinie technologii transmisji na żywo w chmurze – dodał.

– Wejście Amagi na nasz rynek to ważne wydarzenie dla sektora technologicznego – mówił Adam Pustelnik, pierwszy zastępca prezydenta Łodzi. - Branża ta rozwija się dynamicznie i stale potrzebuje nowych rozwiązań, specjalistów i określonej puli talentów. Cieszymy się, że możemy współpracować z tak innowacyjną firmą i wspólnie wspierać rozwój naszego miasta. Wierzę, że Amagi, jako silna globalna marka, przyczyni się do wzmocnienia pozycji Łodzi na globalnym rynku technologii medialnych - dodał.

Zobacz także: Znana aplikacja pogodowa uruchomi całodobowy kanał

Grupa Polsat-Interia i A+E Networks UK wśród klientów Amagi

W 2023 roku Amagi przejęło Tellyo, polską firmę specjalizującą się w rozwiązaniach dla nadawców. Dzięki temu firma może oferować Tellyo Studio, platformę zaprojektowaną w celu usprawnienia produkcji i dostarczania treści na żywo, oraz Tellyo Pro, zestaw narzędzi dostosowanych specjalnie do środowisk transmisji na żywo pod dużą presją, takich jak wybory i ważne wydarzenia sportowe, takie jak Igrzyska Olimpijskie.

Wśród klientów Amagi można znaleźć na przykład Grupę Polsat-Interia, DAZN, ABS-CBN, AccuWeather, A+E Networks UK, czyli nadawcę kanałów m.in. History, History 2. Firma współpracuje z wieloma nadawcami w zakresie stacji FAST, czyli bezpłatnych, oferowanych w streamingu z reklamami.

Łódzka „Gazeta Wyborcza” podała, że centrum innowacji mieści się w biurowcu React przy al. Piłsudskiego. Przeciętne zarobki specjalistów zatrudnionych w polskim centrum innowacji mają wynieść około 26 tysięcy złotych miesięcznie.

Amagi ma siedziby Nowym Jorku, Los Angeles, Londynie, Paryżu, Melbourne, Seulu, Singapurze oraz w New Delhi. Poza Łodzią firma posiada także centra innowacji w Bangalore i Zagrzebiu. Amagi obsługuje ponad 800 marek i dostarcza na różnych platformach ponad 3800 kanałów w 150 krajach. Specjalizuje w dostarczaniu usług opartych na chmurze w technologii SaaS.

Dołącz do dyskusji: Koncern streamingowy otworzył w Łodzi centrum innowacji

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl