Allied Domecq wybrał Publicis
Po wygranych w regionie Europy Środkowej Holistyczne Odróżnienie przynosi dla Publicis pierwszą wygraną reklamowego budżetu globalnego
Allied Domecq, światowy lider branży alkoholowej ogłosił w Londynie, że powierzył globalną komunikację reklamową wszystkich swoich marek sieciowej agencji reklamowej Publicis Worldwide. Na taką decyzję duży wpływ miała wprowadzona niedawno przez Publicis nowa metodologia Holistic Difference (Holistyczne Odróżnienie). Metodologia ta ma na celu efektywniejsze docieranie do odbiorców z przekazem reklamowym poprzez bardziej elastyczne, holistyczne podejście do reklamowanej marki oraz korzystających z niej konsumentów. Do Allied Domecq należy 13 ze 100 najlepszych marek alkoholi typu premium. Wśród nich są m.in: Ballantine's, Beefeater, Kahlua, Sauza, Malibu, Stolichnaya, Courvosier, Perrier Jouet, Canadiann Club, Tia Maria.
To pierwszy globalny budżet reklamowy wygrany przez Publicis po wprowadzeniu na początku tego roku Holistic Difference. Premiera tej metodologii w naszej części Europy odbyła się w lutym b.r. w Warszawie. Od tego czasu holistyczna metodologia znacząco przyczyniła się do zdobycia przez Publicis międzynarodowych budżetów reklamowych w naszym regionie Europy marki Tic Tac (Ferrero) oraz preparatów witaminowych Centrum produkowanych przez Wyeth Consumer Healthcare. Koordynacją regionalnej obsługi reklamowej marek Tic Tac oraz Centrum zajmuje się warszawski oddział Publicis.
W przypadku Allied Domecq Holistyczne Odróżnienie pomogło zdobyć budżet globalny.
"Byliśmy bardzo zadowoleni kreatywnymi pomysłami oraz podejściem do zarządzania, jakie zaproponował nam Publicis. Duże wrażenie zrobiła na nas zaproponowana holistyczna linia integrowania komunikacji ATL i BTL" - powiedział Kim Manley, Chief Marketing Officer Allied Domecq.
Według Maurice Levy, CEO Publicis Group, decyzja Allied Domecq wskazuje, że holistyczna metodologia - całkowicie skoncentrowana na marce i jej związkach z konsumentami - to przepis na sukces. Jak wyjaśnił, w zdobycie tego budżetu zaangażowanych było wiele części Publicis Groupe - od agencji reklamowej Publicis Worldwide po agencję public relations Publicis Dialog. Kontrakt przewiduje bowiem komunikację marketingową na różnych płaszczyznach: reklamę, design, promocje w miejscach sprzedaży, imprezy (events), PR, czy tzw. field marketing. Plan obejmuje działania w 50 krajach.
Publicis Worldwide to część Publicis Groupe - największej w Europie i czwartej na świecie grupy komunikacji marketingowej. Grupa prowadzi swą działalność w 109 krajach na sześciu kontynentach. Do Publicis Groupe należą takie sieciowe firmy reklamowe jak: Publicis Worldwide, Saatchi & Saatchi, Leo Burnett, tzw. multi-huby: Fallon i Bartle Bogle Hegarty oraz dwie ogólnoświatowe marki planowania i zakupu mediów: Zenith Optimedia Group i Starcom MediaVest Group.
Dołącz do dyskusji: Allied Domecq wybrał Publicis