Alior Bank promuje Konto Jakże Osobiste (wideo)
Alior Bank rozpoczął kolejną odsłonę kampanii telewizyjnej, promującej Konto Jakże Osobiste. Działania przygotowały PZL, Papaya Films i Carat.
Kampania, która potrwa do 29 lipca, zachęca do zakładania rachunku za pomocą VideoSelfie w aplikacji mobilnej. Jest to nowe rozwiązanie, które umożliwia potwierdzanie tożsamości całkowicie zdalnie.
Kampania Alior Banku rozpoczęła się w maju roku. W pierwszym etapie prezentowanych było kilka wersji spotu pt. „Zmiany”.
Działania reklamowe Alior Banku obejmują m.in. telewizję, VOD i internet.
Za kreację reklam telewizyjnych odpowiada agencja PZL, za produkcję dom produkcyjny Papaya Films, za kampanię internetową agencja Infinity, a za planowanie i zakup mediów - dom mediowy Carat.
Dołącz do dyskusji: Alior Bank promuje Konto Jakże Osobiste (wideo)