Alina Wojna powołana do zarządu Krajowego Integratora Płatności
Po trzech latach na stanowisku head of marketing, Alina Wojna została powołana do zarządu Krajowego Integratora Płatności – właściciela Tpay. Jako vice president, growth & transformation odpowiedzialna jest za współtworzenie strategii organizacji, definiowanie kluczowych procesów oraz kreowanie standardów komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej.
Alina Wojna od 2019 r. obejmowała w Tpay stanowisko head of marketing, odpowiadając za strategię marketingową oraz kompleksowe zarządzanie komunikacją marketingową i produktową marki, a także wdrażając efektywne metody osiągania celów.
W przeszłości pełniła funkcję chief marketing officer w platformie marketplace Arena.pl, gdzie kierowała kompleksowymi działaniami strategicznymi i komunikacyjnymi marki oraz kampaniami i aktywnościami wspierającymi rozwój produktu. Wcześniej, przez 7 lat, m.in. jako account director w międzynarodowej agencji Saatchi & Saatchi IS zajmowała się współpracą z globalnymi klientami (Merck czy GlaxoSmithKline) w obszarze digital i e-commerce oraz budowaniem platform marketplace m.in. dla marki Selgros. Alina Wojna związana była również Globalnym Centrum Kompetencyjnym GSK Tech Poznań (IT) i Apptension (software house).
– Dotychczasowe zaangażowanie i kompetencje Aliny w obszarach, których potrzebujemy do dalszego rozwoju, sprawiły, że objęła stanowisko Vice President, Growth & Transformatio – opowiada Paweł Działak CEO i Co-founder Tpay. – Alina, przejmując trzy lata temu dział marketingu, będący w trudnym momencie, pokazała, że jest świetną liderką oraz posiada szerokie kompetencje związane z zarządzaniem ludźmi i komunikacją. Bezcenne jest również jej bogate doświadczenie w obszarze e-commerce, marketplace czy software house – dodaje.
Tpay to flagowy produkt Krajowego Integratora Płatności, który działa na polskim rynku płatności online od ponad 12 lat.
Dołącz do dyskusji: Alina Wojna powołana do zarządu Krajowego Integratora Płatności