Aleksandra Załęska za Annę Oziębło szefową działu audience w Gemius Polska
Aleksandra Załęska została szefową działu audience w Gemius Polska. Zastąpiła Annę Oziębło, która będzie zarządzać zespołem realizacji badań panelowych.
Aleksandra Załęska jest odpowiedzialna za realizację i rozwój badania Gemius/PBI oraz współpracę z Polskimi Badaniami Internetu. Będzie także wspierać klientów Gemius Polska w kwestiach dotyczących pomiaru widowni internetowej.
Aleksandra Załęska jest związana z rynkiem badań od 2010 roku. Pracowała m.in. w TVN, jako specjalista ds. badań i analiz rynkowych oraz w agencji Content Spot, jako kierownik ds. badań i analiz.
Załęska jest absolwentką psychologii na Katolickim Uniwersytecie Lubelskim.
Anna Oziębło koordynuje jednoźródłowe badanie mediów w Gemius Polska
Anna Oziębło, dotychczasowa szefowa działu audience, zajmie się rozwojem kluczowego dla Gemiusa projektu – jednoźródłowego panelu badawczego. Będzie odpowiadać za rekrutację i utrzymanie panelu oraz za jakość pozyskiwanych danych. Oziębło przez cztery lata zarządzała badaniem Gemius/PBI. Wcześniejsze doświadczenie zdobywała w firmie badawczej AGB, a następnie Nielsen, gdzie realizowała badania oglądalności telewizji.
Jest absolwentką matematyki stosowanej na Politechnice Warszawskiej.
Dołącz do dyskusji: Aleksandra Załęska za Annę Oziębło szefową działu audience w Gemius Polska