Aleksandra Prucnel, Agnieszka Kuczyńska-Pietrzyk, Jakub Szustak i Justyna Rodek w Carat Polska
Do działu obsługi klienta w domu mediowym Carat Polska (należącym do Dentsu Aegis Network Polska) dołączyło czworo nowych pracowników: Jakub Szustak jako senior communications planner, Aleksandra Prucnel i Agnieszka Kuczyńska-Pietrzyk jako communications plannerzy oraz Justyna Rodek jako junior communications planner.
Jakub Szustak poprzednio pracował w MEC, gdzie zajmował się obsługą firm Nestle, Visa i Mercedes, a przez ostatnie dwa lata - Kompanii Piwowarskiej. Specjalizuje się w planowaniu mediów, raportowaniu oraz bieżącej obsłudze.
Aleksandra Prucnel w Carat Polska będzie odpowiadać m.in. za realizację kampanii telewizyjnych dla marek Proama i Generali. Wcześniej pracowała w MediaCom Warszawa, gdzie zajmowała się zakupem mediów pozainternetowych dla Danone Polska.
Agnieszka Kuczyńska-Pietrzyk dołączyła w Carat Polska do zespołu obsługującego markę Philips Polska jako Communications Planner. Przez ostatnie dwa lata pracowała w MEC, realizując kampanie dla takich klientów jak Orange Polska i Lee Wrangler. Wcześniej była związana z agencją PR oraz była reporterką Informacyjnej Agencji Radiowej.
Justyna Rodek wcześniej pracowała w MediaCom Warszawa i MEC. Zajmowała się planowaniem i zakupem mediów do kampanii internetowych dla firm takich jak Procter & Gamble, Orange Polska czy Leroy Merlin.
Carat Polska uzasadnia, że zatrudnienie nowych osób wynika z pozyskanych w ostatnim okresie budżetów do obsługi. W styczniu br. dom mediowy wygrał przetarg Proamy i Generali, w grudniu ub.r. - KRKA Polska, a wcześniej także Brother, Polskiego Radia i Grecos Holiday.
Dołącz do dyskusji: Aleksandra Prucnel, Agnieszka Kuczyńska-Pietrzyk, Jakub Szustak i Justyna Rodek w Carat Polska