Aleksandra Latoszek odchodzi z działu marketingu czasopism Agory
Z końcem lipca br. na odejście z Grupy Agora zdecydowała się Aleksandra Latoszek, dotychczasowa kierownik działu marketingu czasopism Agory - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
W lipcu br. „Gazeta Wyborcza” połączyła dział marketingu tytułów „ Avanti”, „Logo”, „Kuchnia” i „Opiekun” z zespołem zajmującym się promocją tygodnika „Wysokie Obcasy”, miesięcznika „Wysokie Obcasy Extra”, wydań specjalnych oraz serwisu Wysokieobcasy.pl. Dyrektorką nowego działu marketingu magazynów "GW" została Monika Summer-Brason.
Natomiast na odejście zdecydowała się Aleksandra Latoszek - kierownik działu marketingu czasopism Agory, która z końcem lipca pożegnała się z wydawnictwem po 3 latach współpracy (pracowała od sierpnia 2015 roku). Z Agorą rozstała się po raz drugi – najpierw od stycznia 2009 roku do lipca 2012 roku była zatrudniona jako manager projektu.
Zmiany w segmencie prasy drukowanej Agory
Z początkiem lipca br. nastąpiły zmiany w segmencie prasa Agory. Cztery magazyny wydawane dotychczas przez zespół pionu odpowiadający za czasopisma trafiły pod skrzydła „Gazety Wyborczej” – to: „Avanti”, „Logo”, „Kuchnia” i „Opiekun”. Z „Gazetą Wyborczą” połączone zostały redakcje tych czterech tytułów, a także ich działy sprzedaży, graficzny i marketingu. W ten sposób powstał jeden zespół, odpowiadający za rozwój prasowego portfolio Agory.
Wydawcą wszystkich magazynów „Gazety Wyborczej” jest Joanna Mosiej-Sitek.
Według danych ZKDP w maju br. średnia sprzedaż ogółem „GW” wynosiła 93 tys. ezg.
Dołącz do dyskusji: Aleksandra Latoszek odchodzi z działu marketingu czasopism Agory