SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Aleksander Śmigielski: pieniądze na reklamę skończą w listopadzie

- Tak ciężko jeszcze nigdy nie było - mówi o sytuacji branży reklamowej w Polsce Aleksander Śmigielski, media director CEE w firmie Unilever oraz członek zarządu IAA Polska (Międzynarodowe Stowarzyszenie Reklamy w Polsce).

Dołącz do dyskusji: Aleksander Śmigielski: pieniądze na reklamę skończą w listopadzie

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Ekonomista
Chłopie, naucz się ekonomii zanim zaczniesz się na ten temat wypowiadać.

1. Nie konsolidacja tylko korekta. Usunięte z rynku zostaną firmy o słabej kondycji finansowej a ceny wrócą do takiego poziomu, jaki byłby bez sztucznego napędzania za pomocą bańki kredytowej.

2. Wymuszą inflację? Sprawdź proszę co to jest inflacja.

3. Euro w niczym nie pomogło, a jedynie pogorszyło sytuację.
odpowiedź
User
bart
Ekonomista

zgadzam się z Tobą w 100% euro w niczym nie pomogło i oby się rozpadło i było tak jak kiedyś. po 2 dzisiaj mówią, że na rynku reklamy jest źle, a za miesiąc że jest wszystko ok i przychody poszły w góre i koło się zamyka
odpowiedź
User
ekonomistka
@Ekonomista, przesłuchaj 2 razy, bo chyba masz problemy ze zrozumieniem. 1) jeśli upadające podmioty zostaną przejęte przez inne, co spowoduje ograniczenie ich na rynku, to właśnie będzie oznaczało konsolidację 2) a co do inflacji, to bardzo dobrze Śmigielski powiedział, bo zmniejszona liczba podmiotów może spowodować zmonopolizowanie rynku, a to wymusi podwyżkę cen czyli inflację 3) a tu się z Tobą zgodzę :)
odpowiedź