Akcja promocyjna firmy Varta Baterie
Varta, G2/Grey Warszawa i Great Open House
Właśnie realizowana jest akcja promocyjna firmy Varta Baterie przy współpracy z agencjami G2 będącej częścią Grey Worldwide Warszawa i Great Open House. Great Open House odpowiedzialne jest w ramach akcji za rekrutację teamów promocyjnych oraz kontrolę realizowanych akcji. Akcja promocyjna na terenie wybranych supermarketów i hipermarketów w Polsce potrwa do 12 grudnia br. i jest elementem kampanii promującej loterię firmy Varta Baterie, która trwa do 31 stycznia 2005r.
Główne cele realizowanej akcji to: zwiększenie świadomości promowanej marki, czyli baterii alkalicznych Varta High Energy i MaxiTech, co za tym idzie kreowanie pozytywnego wizerunku produktów, wygenerowanie wzrostu sprzedaży, zapoznanie konsumentów z promowanymi produktami i ich walorami oraz informowanie o loterii.
Koncepcja wykorzystania wielofunkcyjnego robota do prezentacji walorów baterii Varta narodziła się w agencji G2/Grey Warszawa i jest zainspirowana szaleństwem, które ogarnęło na razie głównie Japonię - mowa o walkach robotów - mówi Radosław Ziętek Account Manager w G2/Grey Warszawa.
Zależało nam na tym by zaprezentować zalety baterii Varta jako baterii inteligentnych o długotrwałym czasie działania, w sposób widowiskowy jednocześnie oddający specyfikę produktu, czyli zaawansowaną technologię - dodaje.
Akcja promocyjna realizowana przez Great Open House prowadzona jest przez 6 tygodni. Teamy promocyjne złożone z dwóch hostess, realizują animacje sprzedaży połączoną z prezentacją funkcjonalności baterii VARTA. "Show z robotami" to efektowny sposób prezentacji wzbudzający ogromne zainteresowanie konsumentów. Dorośli i dzieci, bawiąc się robotami zasilanymi bateriami VARTA poznają markę i dowiadują się o walorach produktów. Animacja w halach połączona jest z loterią, w której klienci codziennie wygrywają atrakcyjne nagrody.
Każdy, kto zakupi opakowanie baterii alkalicznych VARTA - MaxiTech albo High Energy może wziąć udział w Loterii. By wygrać, wystarczy numer rachunku otrzymanego w kasie, wysyłać SMS-em o treści "Varta [numer rachunku]" pod numer 7101 (koszt 1,22 zł z VAT). Loteria trwa do 31 stycznia 2005 a udział w niej można wziąć dowolną liczbę razy. Każdy zgłoszony SMS-em zakup baterii bierze udział w losowaniu nagród miesiąca i nagrody finałowej, niezależnie od tego, czy nadawca SMS-a wygrał coś na wcześniejszych etapach. Losowane są raz w tygodniu nagrody dnia - CD Walkmany Sony odtwarzające także pliki MP3, po 1 na każdy dzień minionego tygodnia, raz w miesiącu nagroda miesiąca - cyfrowy aparat fotograficzny Sony, a 1 lutego 2005 - losowana będzie nagroda główna - notebook i kamera cyfrowa Sony wraz z oprogramowaniem do obróbki filmów.
Dlaczego G2/Grey Warszawa wybrało do realizacji animacji sprzedaży agencję Great Open House? Odpowiedź jest prosta - mówi Pan Radosław Ziętek Account Manager w G2/Grey. Great Open House ma bardzo dobrą markę na rynku, dlatego zwróciliśmy się właśnie do nich. Poza tym zaangażowanie zespołu Great Open House już na wstępnym etapie projektu, potwierdziło naszą decyzję. To ewidentnie organizacja, której zależy na rozwijaniu biznesu i nowych klientach - dodaje.
Dołącz do dyskusji: Akcja promocyjna firmy Varta Baterie