Akcja mailingowa Citroën Polska
TBWADATA SOLUTIONS dla Citroën Polska
TBWADATA SOLUTIONS przygotowała akcję mailingową dla Citroën Polska skierowaną do managementu oraz właścicieli małych i średnich przedsiębiorstw. Działania mają wspomóc kampanię informacyjną związaną z organizowanymi przez Citroën Polska "Dniami dla Profesjonalistów". Akcja rozpoczęła się w połowie kwietnia i potrwa do końca czerwca.
Komunikacja opiera się na pakiecie mailingowym, który silnie eksponuje ofertę samochodów dostawczych Citroën oraz zaprasza osoby odpowiedzialne za parki samochodowe do odwiedzenia lokalnych koncesji Citroëna podczas "Dni dla Profesjonalistów". Zadaniem komunikatu jest jak najlepsze wyróżnienie produktu na tle ofert konkurencyjnych, a tym samym zachęcenie obecnego i potencjalnego klienta do skorzystania ze specjalnej oferty Citroëna.
"Dni dla Profesjonalistów" organizowane przez Citroen Polska mają na celu zapewnienie specjalnego poziomu obsługi klientów instytucjonalnych ze względu na charakter wykonywanej przez nich działalności. Podczas wizyt w lokalnych koncesjach Citroena mogą oni skorzystać z indywidualnych konsultacji, doradztwa w zakresie finansowania zakupów oraz adaptacji samochodów dostawczych do specyfiki prowadzonej działalności.
TBWADATA SOLUTIONS zajęła się określeniem grupy docelowej mailingu, selekcją oraz przygotowaniem i zakupem bazy obcej, doborem bazy klientów CP oraz przygotowaniem kreacji pakietu mailingowego. Celem akcji jest zaproszenie jak największej liczby decydentów na Dni dla Profesjonalistów oraz budowa świadomości marki jako "Partnera Twojej Firmy" wśród klientów instytucjonalnych.
Osoby odpowiedzialne za projekt po stronie Agencji:
MAREK KOSAKOWSKI Head of Client Service & NB Dept.
JULIAN ŚWIETLICKI Creative Director
Osoby odpowiedzialne za projekt po stronie Klienta:
ANNA STANOWSKA DZIAŁ MARKETINGU CP
Dołącz do dyskusji: Akcja mailingowa Citroën Polska