AHA ma nowego klienta
Polska Fundacja Muzyczna powierzyła grupie komunikacyjnej AHA kompleksową obsługę swojej marki
Współpraca z Polską Fundacja Muzyczną rozpoczęła się 5 maja 2004 r. Dotyczyć będzie reklamy, Public Relations oraz zaistnienia PFM w Internecie.
"Wybraliśmy AHA ponieważ mają we krwi kreatywność i niekonwencjonalność, a do współpracy podchodzą z prawdziwa pasją" - mówi Tomasz Kopeć, Prezes Zarządu PFM. "W naszej branży potrzebujemy właśnie takiego podejścia do komunikacji, które pozwoli nam zaistnieć w świadomości środowiska nieszablonowo i fascynująco" - dodaje Kopeć.
W ramach dotychczasowej współpracy powstała już identyfikacja wizualna PFM oraz pierwsze materiały drukowane na temat Fundacji. Niebawem ruszy też strona internetowa, nad którą trwają ostatnie prace "kosmetyczne".
Polska Fundacja Muzyczna została założona przez Tomasza Kopcia, znanego i szanowanego współtwórcę firmy fonograficznej Pomaton. W Radzie Fundacji zasiadają: Kuba Sienkiewicz - Przewodniczący, Magda Umer, Kayah, Andrzej Puczyński, Andrzej Korczak.
Głównym celem PFM jest niesienie pomocy ludziom muzyki znajdującym się w trudnych sytuacjach życiowych. "Jak zamierzamy pomagać? Tworząc fundusze celowe na ratowanie zdrowia i życia konkretnych osób, tworząc system wsparcia prawnego i finansowego dla gruby zawodowej Artystów Muzyków" - komentuje Kopeć.
W skład grupy komunikacyjnej AHA wchodzą trzy agencje: AHA - agencja reklamowa, Estimage Public Relations oraz Upstream - agencja interaktywna. Ich połączone możliwości składają się na gwarancję wyspecjalizowanej obsługi w każdym zakresie szeroko rozumianej branży komunikacyjnej.
Dołącz do dyskusji: AHA ma nowego klienta