SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Agora włącza usługę '36.6' do internetowej oferty reklamowej

Agora włącza usługę prepaidową '36.6' działającą w ramach sieci Plus do swojej oferty reklamowej. Firmy zainteresowane promocją w serwisach internetowych koncernu będą mogły dodatkowo wykupić reklamy głosowe w '36.6'.

Agora podpisała z Polkomtelem umowę na dostarczanie treści reklamowych do usługi prepaidowej '36.6' uruchomionej przez operatora w czerwcu w ramach sieci Plus. Na mocy porozumienia koncern będzie oferował firmom reklamującym się w jego serwisach internetowych dodatkowe wykupywanie spotów głosowych w '36.6'. W ramach tej usługi działa bowiem funkcjonalność "Chill Bill", która uzupełnia maksymalnie 10 razy w miesiącu każdemu użytkownikowi jego konto o złotówkę, jeśli osłucha on trzy reklamy i prawidłowo odpowie na zadane pytanie.

- Główne zalety reklamy głosowej, takie jak świadomy odbiór i możliwość weryfikacji przez użytkownika, dadzą marketerowi szansę sprawdzenia kampanii przed właściwą realizacją lub po niej - przewiduje Przemysław Bartkowiak, dyrektor sprzedaży pionu internet w Agorze. - Jest to kolejny produkt reklamowy w naszej ofercie, który będzie zwiększał efektywność kupowanych kampanii - dodaje.

Dołącz do dyskusji: Agora włącza usługę '36.6' do internetowej oferty reklamowej

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl