Agora otworzyła biuro reklamy internetowej na Ukrainie
Ukraiński oddział Agory otworzył AdBroker - biuro sprzedaży internetowej powierzchni reklamowej. Będzie ono oferować polskim firmom reklamy w serwisach prowadzonych przez koncern w tym kraju, a ukraińskim podmiotom - kampanie w serwisach działających w Polsce.
Uruchomione przez ukraiński oddział Agory biuro sprzedaży internetowej powierzchni reklamowej AdBroker skupi się na obsłudze serwisów prowadzonych w tym kraju przez koncern i związane z nim firmy zewnętrzne, takie jak Ukraińska Prawda i Ukraiński Holding Medialny. AdBroker będzie oferował reklamodawcom kampanie w różnorodnych witrynach tematycznych, m.in. informacyjnych, biznesowych, finansowych, motoryzacyjnych, sportowych, budowlanych i rozrywkowo-lifestylowych.
Ponadto biuro będzie pośredniczyć w zakupie powierzchni reklamowych w polskich serwisach internetowych przez firmy z Ukrainy. Natomiast reklamodawcom z naszego kraju zainteresowanym promocją na rynku ukraińskim proponuje kampanie w serwisach działających w tym państwie.
- Chcemy zaoferować ukraińskim klientom fachowość i najwyższy poziom obsługi, a przede wszystkim szeroką ofertę popularnych serwisów tematycznych obejmujących swoim zasięgiem atrakcyjne grupy docelowe - komentuje Marcin Szymczak zarządzający spółką Agora Ukraina. Wszystkie strony internetowe proponowane reklamodawcom przez AdBrokera objęte są badaniem GemiusAudience dostarczającym szczegółowych danych na temat oglądalności i profilu ich użytkowników.
Dołącz do dyskusji: Agora otworzyła biuro reklamy internetowej na Ukrainie