SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Agora będzie publikować reklamy, ale z ograniczeniami

Sprawa umieszczania reklam w mediach należących do Agory została uzależniona od decyzji reklamodawców – poinformowała Wirtualnemedia.pl Urszula Szwed-Strych, rzecznik prasowy wydawnictwa.

- W przypadku publikacji reklam i ogłoszeń w naszych gazetach przyjęliśmy pewne ograniczenia. Nie umieszczamy reklam na początku wydań i na stronach opisujących sobotnią katastrofę w Smoleńsku oraz nie publikujemy reklam, które w swojej formie bądź treści mogą naruszać atmosferę żałoby – podkreśla Urszula Szwed-Strych.

Podobne ograniczenia będą wciąż stosowane w serwisach internetowych. Od soboty reklamy nie pojawiają się na stronie głównej portalu Gazeta.pl oraz serwisów lokalnych, na stronach głównych portali Wyborcza.pl, Tokfm.pl i MSN.gazeta.pl oraz na stronach wymienionych portali, które w całości są poświęcone sobotniej tragedii w Smoleńsku.

- Analogiczne zasady przyjęliśmy w odniesieniu do reklam nadawanych w naszych radiostacjach: reklamy nie mogą pojawić się bezpośrednio po informacjach poświęconych wydarzeniom w Smoleńsku. Powyższe zasady obowiązywać będą w ciągu najbliższych dni, w zależności od sytuacji zasady te mogą ulec zmianie – zapowiada Szwed-Strych.

Agora nie planuje publikacji reklam w gazetach, serwisach internetowych, stacjach radiowych i CityInfo TV w dni pogrzebu, czyli w najbliższą sobotę i niedzielę. Dodatkowo AMS zdejmie również wszystkie reklamy na trasie pochodu konduktu żałobnego.

W miniony weekend „Gazeta Wyborcza” i „Metro” przygotowały bezpłatne wydania, które były rozdawane w 18 największych miastach Polski. Łącznie przez te dwa dni do czytelników trafiło 388 tys. egzemplarzy „Gazety Wyborczej”  i 368 tys. egzemplarzy „Metra”.

Do ubiegłego poniedziałku we wszystkich mediach Agory reklamy w ogóle się nie pojawiały.

Dołącz do dyskusji: Agora będzie publikować reklamy, ale z ograniczeniami

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Don Draper
Bułkę przez bibułkę, chu.a gołą ręką. Co za cynizm, przecież Agora to komercyjna spółka, żyje z reklamy, do tego notowana na giełdzie. Ze strachu przed moralnymi czekistami emitują reklamy tylko w określonych miejscach i tylko na wyraźne życzenie klientów!!! A dotychczas robili to wbrew ich woli?
odpowiedź