SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Agnieszka Wichracka za Marcina Godlewskiego na czele FCB Warsaw

Agnieszka Wichracka, poprzednio związana z McCann & MRM, objęła funkcję dyrektora zarządzającego agencji reklamowej FCB Warszawa. Zastąpiła na tym stanowisku Marcina Godlewskiego, który rozstaje się z firmą i na pewien czas odchodzi z branży reklamowej.

Agnieszka WichrackaAgnieszka Wichracka

- Agnieszka to świetny wybór - zaangażowana, doceniająca pracę ludzi, troszcząca się o klientów i ich markę. Z pewnością znakomicie zastąpi Marcina - uzasadnia Sébastien Desclée, prezes FCB International. - Rozwój i wypracowanie nowego modelu agencji, która dotrzymuje kroku zmieniającym się potrzebom klientów i ich marek to najpilniejsze, ale i najciekawsze aspekty, którymi będziemy się wspólnie zajmować - zapowiada Agnieszka Wichracka.

Poprzednio, w latach 2013-2016, Agnieszka Wichracka pracowała w polskim oddziale McCann Worldgroup. Najpierw była client service directorem, a od początku ub.r. - dyrektorem zarządzającym McCann & MRM.

Wcześniej była związana m.in. z Havas Worldwide Warsaw, Publicis Poland i BBDO Warszawa. W branży reklamowej pracuje od 20 lat.

Poprzednim dyrektorem zarządzającym FCB Warsaw był Marcin Godlewski, który zdecydował się z niej odejść i wyjeżdża do Berlina, gdzie będzie realizował projekt niezwiązany z reklamą. - Jestem bardzo wdzięczny Marcinowi za kierowanie warszawskim oddziałem FCB. Wraz z zespołem zrealizował ważne projekty, które nie tylko wpłynęły na zmianę postaw konsumenckich, ale zostały entuzjastycznie przyjęte przez rynek i spotkały się z uznaniem naszej branży - podkreśla Sébastien Desclée.

Dołącz do dyskusji: Agnieszka Wichracka za Marcina Godlewskiego na czele FCB Warsaw

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Jasiu
Macie prze@#...
odpowiedź
User
Aspen
To mnie zawsze zastanawia. Rzekomo ludzie związani z branżą reklamową, dbają o markę klienta, a zdjęcie własne bylejakie.

Czy warto zaufać komuś, kto samego siebie nie umie dobrze pokazać?
Wątpię.
odpowiedź