Agnieszka Szlaska communication & PR director w IF Nation Group
Do zespołu IF Nation Group, właściciela Imagine Nation (agencja eventowa) i Focus Nation (agencja komunikacji marketingowej 360) dołączyła Agnieszka Szlaska, obejmując stanowisko communication & PR director.
Szlaska na nowo utworzonym stanowisku communication & PR director odpowiada za opracowanie i wdrożenie strategii komunikacji dla Grupy i poszczególnych agencji, działania PR i media relations, komunikację wewnętrzną, planowanie i koordynację projektów agencyjnych. Raportuje bezpośrednio do Rafała Kupidury, CEO IF Nation Group.
Agnieszka Szlaska poprzednio w Sante
Od stycznia br. Agnieszka Szlaska pełniła funkcję dyrektor komunikacji i promocji w firmie produkującej żywność Sante. Poprzednio pracowała jako head of PR w agencji Communication Unlimited. Wcześniej przez ponad 7 lat była dyrektorem komunikacji i promocji w międzynarodowej firmie reklamy zewnętrznej Clear Channel Poland. Przez 15 lat była Dyrektorem Promocji w wydawnictwach prasowych – Wydawnictwo Bauer (Twój Styl, Pani), Wydawnictwo Zwierciadło, AWR Wprost, WPTS.
Jest absolwentką Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego oraz Talent 200 INSEAD Leadership Development Programme we Francji
Agnieszka Szlaska ma 20-letnie doświadczenie we wdrażaniu strategii komunikacji dla marek i firm z branż m.in. lifestyle, FMCG, healthcare, OTC, reklama, media.
IF Nation Group pracuje dla takich klientów jak Dell Technologies, Philip Morris Polska Distribution, Brown Forman Polska, Telewizja Polsat, Pepco Poland, PZU i Bank BNP Paribas.
Dołącz do dyskusji: Agnieszka Szlaska communication & PR director w IF Nation Group
Ani w mediach branżowych, ani socialach o tej agencji nie slychac. Poza negatywnymi opiniami.