Agnieszka Radwańska ambasadorką marki Wasa
Firma Barilla ogłosiła nawiązanie współpracy z Agnieszką Radwańską, która będzie firmować swoim wizerunkiem produkty marka Wasa (pieczywo chrupkie). Kampanię z jej udziałem przygotowały agencje Fortis, F11, Big Picture i OMD.
- Wybierając ambasadora, zależało nam przede wszystkim na tym, aby jego wartości były spójne z tożsamością marki. Agnieszka Radwańska prowadzi aktywny i zdrowy styl życia, co przekłada się na jej pozytywne i pełne energii usposobienie. To z kolei idealnie łączy się z filozofią marki, aby oferować konsumentom produkty pełnowartościowe i mogące być elementem zbilansowanej diety, a jednocześnie wygodne i odpowiadające na coraz szybsze tempo życia – mówi Damian Podawca, Marketing Manager w firmie Barilla.
Współpraca między marką Wasa oraz Agnieszką Radwańską będzie wspierana w ramach działań komunikacyjnych oraz handlowych od 7 lutego. Zaplanowano m.in. kampanię digitalową i konkursy konsumenckie.
Za kreację oraz materiały in-store odpowiada agencja Fortis. Kreację materiałów video oraz aktywację i wsparcie na platformach social media powierzono F11. Działania PR prowadzi agencja Big Picture. Działania mediowe wspiera agencja OMD.
Na początku ub.r. Agnieszka Radwańska wystąpiła w kampanii marki Nivea - reklamowała płyn micelarny.
Tenisistka zakończyła zawodową karierę w 2018 roku.
Dołącz do dyskusji: Agnieszka Radwańska ambasadorką marki Wasa
Z Radwańską kojarzę grymasy na korcie, przegrane ważne mecze z niżej notowanymi zawodniczkami i raczej pojedyncze udane zagrania.