Agencja VML wprowadza interdyscyplinarne zespoły
VML Poland tworzy strukturę opartą o multidyscyplinarne zespoły oraz awansuje sześcioro liderów, którzy staną na czele poszczególnych zespołów: Michała Banaszewskiego, Magdalenę Brejnak-Kowalską, Agnieszkę Grzymkowską, Natalię Krzyśków, Katarzynę Smurzyńską i Katarzyną Tomalską.
W związku ze strategią rozwoju biznesu brand experience, agencja VML Poland powołała multidyscyplinarne zespoły (Tribes) zbudowane wokół grup klientów, łącząc kompetencje kreatywne, strategiczne oraz client engagement w ramach każdego z tych zespołów. Ma to pozwolić na optymalny dobór najwyższej klasy specjalistów pod kątem potrzeb klienta, w oparciu o specjalizacje i doświadczenie w pracy dla poszczególnych branż i kategorii.
Jak podano w komunikacie “poszczególne Tribes będą wspierane przez wszystkie zasoby, produkty i narzędzia w ofercie VML Poland, z uwzględnieniem najnowszej wiedzy w zakresie możliwości oferowanych przez AI oraz z wykorzystaniem pogłębionej adopcji danych. Będą korzystały ze wsparcia działu technologicznego agencji. Organizacja zespołów multidyscyplinarnych pozwala także optymalnie wykorzystywać globalny know how grupy WPP oraz efektywnie współpracować z agencjami mediowymi i PR WPP w Polsce.”
Na czele poszczególnych Tribes, w randze managing partners, stoją: Michał Banaszewski, Magdalena Brejnak-Kowalska, Agnieszka Grzymkowska, Natalia Krzyśków, Katarzyna Smurzyńska oraz Katarzyna Tomalska.
Michał Banaszewski od 18 lat związany jest z branżą komunikacji marketingowej, od blisko 13 lat – z VML. Członek kadry zarządzającej i partner w polskim oddziale agencji. Przez wiele lat odpowiedzialny za rozwój biznesu i rozbudowę portfolio klientów, również, jako szef zespołu obsługi klienta zarządzający zespołem Client Engagement i relacjami z kilkudziesięcioma kluczowymi klientami. Doświadczenie zdobywał w pracy dla globalnych i lokalnych firm, w tym m.in.: T-Mobile, IKEA, Samsung, Danone, PepsiCo, Orange, Mazda, Grupa Żywiec, P&G, Coca-Cola, Pernod-Ricard, BP, Ferrero, mBank, Sanofi, Red Bull.
Magdalena Brejnak-Kowalska z VML jest związana od ponad sześciu lat. Pracowała m.in dla takich klientów jak: mBank, Grupa Żywiec czy IKEA, realizowała tez projekty regionalne, np. dla marki Hartmann. W branży reklamowej od 2000 roku, kiedy stawiała pierwsze kroki w McCann Erickson. W kolejnych latach była związana z kilkoma innymi sieciowymi i lokalnymi agencjami, pracowała dla kilkudziesięciu lokalnych i międzynarodowych marek w praktycznie każdej kategorii, budując zespoły, realizując kilkaset projektów, działań komunikacyjnych czy kampanii. W strukturze działu Client Engagement VML Poland stoi na czele 60-osobowego zespołu regionalnego realizującego działania na 19 rynkach europejskich dla jednego z największych klientów sieci WPP.
Agnieszka Grzymkowska jest menedżerką z ponad 20-letnim doświadczeniem w obszarach marketingu i komunikacji marki. Zarządzała projektami komunikacji marketingowej z wykorzystaniem technologii cyfrowych oraz pracą multidyscyplinarnych zespołów. W VML zajmowała stanowiska client engagement director, a ostatnio WPP danteam regional lead, koordynując tworzenie komunikacji dla marek Danone EDP w regionie Europy Środkowej. Wcześniej związana z takimi firmami jak McCann i Ogilvy. Pracowała dla największych międzynarodowych i polskich marek, w tym: Danone, Coca-Cola, Reckitt, Ferrero, Dove, Unilever, PZU, PLL LOT, mBank, IKEA i wielu innych.
Natalia Krzyśków to absolwentka SGH i Ecole des Sciendes Politiques w Paryżu. Jest związana z rynkiem reklamy od samego początku swojej kariery zawodowej. Doświadczenie zdobywała w Polsce i za granicą pracując w lokalnych i sieciowych agencjach reklamowych. W swojej 16-letniej karierze współpracowała m.in. dla takich brandów i klientów jak: McDonald’s, Tesco, Plus, Reckitt Benckiser, Kompania Piwowarska, Renault, Maspex, Carrefour. Do VML przyszła na początku 2023 roku z K2Create. W VML zarządzała zespołami realizującymi działania dla takich klientów, jak: IKEA, Ferrero, BAT, bp, Pernod-Ricard czy McCormick.
Katarzyna Smurzyńska jest związana z branżą reklamową od 2007 roku. Swoją przygodę z marketingiem rozpoczęła po stronie klienta, przez ponad 6 lat zarządzając kompleksowymi kampaniami marketingowymi linii lotniczych Wizz Air w 12 krajach. Od 2017 roku pracuje w agencji marketingowej VML, obsługując głównie markę Mazda na poziomie europejskim.
Katarzyna Tomalska ma inżynierskie wykształcenie. W 2004 roku zaczęła pracować dla m.in. Unilever (Dove, Lipton, Knorr), Nutricia (Bebiko, Bebilon, BoboVita), Nestlé (Winiary, Kit Kat, Lion), PepsiCo (Lay's Cheetos), Philips, Lidl, GSK, FCA, adidas.
Dołącz do dyskusji: Agencja VML wprowadza interdyscyplinarne zespoły