Agencja TVN: ponad 4600 minut transmisji podczas Euro 2012
Ponad 4600 minut transmisji satelitarnych zrealizowała na potrzeby swoich klientów Agencja TVN podczas Mistrzostw Europy w piłce nożnej. Pracowała ona m.in. dla Al Jazeery, ARD, BBC, France 24 i Sky Sports.
Na czas turnieju Agencja udostępniła dziewięć pozycji do newsowych wejść na żywo przy stadionach i w fan-zonach we wszystkich polskich miastach gospodarzach oraz w Krakowie. Zagraniczni reporterzy nadali z nich ponad 200 relacji. Podczas mistrzostw Agencja TVN wynajmowała także ekipy ENG, wozy satelitarne SNG i realizacyjne OB-Van.
Z różnego rodzaju usług - od organizacji lokalizacji dla wozów satelitarnych, przez make-up, po usługi produkcyjne i brodcastingowe skorzystało kilkudziesięciu klientów zagranicznych, w tym światowe agencje informacyjne i stacje telewizyjne m.in. Al. Jazeera International, ARD, BBC, ESPN, France 24, IHA, ITV, RAI, RTR, Russia Today, Sky Sports New , Tele5 / Mediaset Espana, ZDF.
Przez 24 godziny na dobę z transmisje z kamer z widokiem na wszystkie polskie fan-zony oraz na Stadion Narodowy mogli oglądać widzowie oraz internauci w Irlandii, Norwegii, Polsce i Wielkiej Brytanii.
Na prowadzonej przez Agencję TVN platformie x-news z newsowymi materiałami wideo w ciągu miesiąca zalogowano się ponad 3000 razy. W serwisie specjalnym Euro opublikowano ponad 3000 klipów newsowych o łącznej długości ponad 50 godzin. W angielskiej wersji serwisu znalazło się ponad 2000 plików wideo. 1100 materiałów zostało pobranych przez polskie i zagraniczne media.
Najpopularniejszymi klipami w serwisie x-news były: materiał poświęcony poszukiwaniu zaginionego w trakcie mistrzostw Irlandczyka oraz wypowiedzi Michała Listkiewicza („Liczę, że wywalczymy awans”) i Roberta Lewandowskiego („Wierzę w nasz awans do ćwierćfinału) przed meczem z Czechami.
Dołącz do dyskusji: Agencja TVN: ponad 4600 minut transmisji podczas Euro 2012