SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Agencja Tomorrow zajmie się dla Ministerstwa Środowiska promocją parków narodowych

Agencja Tomorrow wygrała przetarg Ministerstwa Środowiska na produkcję serii 24 filmów promujących polskie parki narodowe. W rywalizacji o zlecenie pokonała Telewizję Polską, BWM Art i Telewizję Kraśnik.

Przetarg resortu środowiska prowadzony od kilku miesięcy dotyczył produkcji serii 24 filmów o charakterze promocyjno-edukacyjnym prezentujących polskie parki narodowe. Oferty, oprócz wybranej agencji Tomorrow, złożyły też Agencja Produkcji Telewizyjnej Telewizji Polskiej, spółka BWM Art i Telewizja Kraśnik.

Ministerstwo najwyżej oceniło ofertę agencji Tomorrow, której oferta opiewała na kwotę 1,23 mln zł.

Agencja opracuje koncepcję kreatywną i wyprodukuje serię 24 filmów promocyjno-edukacyjnych prezentujących polskie parki narodowe. Będą one wykorzystane do kampanii realizowanej w ramach projektu pod nazwą „Promocja parków narodowych jako marki”. Projekt ma zasięg ogólnopolski i dotyczy wszystkich 23 parków narodowych. Ma za zadanie uświadomić opinii publicznej, że polskie parki narodowe stanowią sieć, spójną, ale nie jednolitą - składającą się z 23 zróżnicowanych elementów. Zaproponowane działania mają z jednej strony zwiększyć zainteresowanie opinii publicznej parkami i ich działalnością a także zbudować akceptację dla tych działań. Z drugiej, wzmocnić siłę i zwiększyć zasięg działań edukacyjnych i informacyjnych realizowanych przez poszczególne parki narodowe.

Do tej pory działania promujące polskie parki narodowe były prowadzone jedynie przez poszczególne parki, bez jednolitej polityki informacyjnej. Ministerstwo Środowiska planuje realizację 23 filmów opowiadających o każdym z istniejących parków oraz jednego filmu prezentującego idę i dorobek polskich parków narodowych jako całości. Filmy powinny w nowoczesny i atrakcyjny dla współczesnego widza sposób prezentować podstawowe informacje nt. parków narodowych ich zasoby przyrodnicze, charakterystyczne krajobrazy a także związane z nimi kulturę i historię.

Wymowa filmów powinna wspierać społeczną akceptację dla idei powoływania i istnienia parków narodowych w Polsce. Jednocześnie filmy te mają wzmacniać przekonanie, że polskie parki narodowe to unikalne dziedzictwo, podobnie jak przedmioty kultury materialnej, za których przetrwanie jesteśmy wspólnie odpowiedzialni. Filmy będą emitowane w internecie a także będą dostępne na stronach internetowych parków narodowych i Ministerstwa Środowiska oraz podczas organizowanych przez parki wydarzeń promocyjnych i edukacyjnych. Projekt nie przewiduje emisji filmów w telewizji, jednak ich formuła i sposób realizacji powinny umożliwiać ich emisję w stacjach tv w przyszłości. Zarówno w postaci cyklu jak i pojedynczych filmów.

Agencja Tomorrow będzie pracować dla resortu środowiska do końca 2018 roku.

Dołącz do dyskusji: Agencja Tomorrow zajmie się dla Ministerstwa Środowiska promocją parków narodowych

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl