Powstała agencja influencer marketingu BrandLift
Na rynek weszła nowa agencja influencer marketingu BrandLift, specjalizująca się w realizacji projektów na Instagramie. Pracami zespołu kieruje Karina Hertel, poprzednio dyrektor zarządzająca segmentu lifestylowego w Grupa Onet - RASP Polska.
Nowa agencja działa operacyjnie od czwartego kwartału 2019 r. Prezesem zarządu jest Michał Hertel, zaś członkiem zarządu Grzegorz Jarosz.
Kilkuosobowym zespołem BrandLift kieruje Karina Hertel. Do kwietnia 2017 roku kierowała segmentem lifestyle w Grupie Onet - RASP Polska, wcześniej wiele lat pracowała w Marquard Media Polska. W latach 2012-2015 była dyrektorką reklamy ds. nowych mediów, a przedtem była szefem reklamy „Pani Domu” i pracowała w dziale magazynów męskich.
BrandLift skupi się na Instagramie
BrandLift oferuje działania influencer marketingowe na Instagramie (docelowo także na innych platformach). Specjalizuje się w łączeniu twórców z markami w ramach kampanii z nano- i mikroinfluencerami oraz największymi twórcami.
Agencja ma autorską platformą technologiczną zapewniającą m.in. nadzór nad realizacją kampanii w czasie rzeczywistym oraz wykorzystuje narzędzia do weryfikacji influencerów pod kątem jakości i optymalizacji zasięgów. Posiada również narzędzie HashtagCircle do analizy hasztagów na Instagramie.
- BrandLift wyróżnia seniorskie podejście do realizacji kampanii oraz wysoki poziom współpracy z klientami i consulting na wszystkich etapach projektu. Dajemy marketerom pewność, że kampania jest realizowana z dbałością o najwyższe standardy jakości i bezpieczeństwa. Naszą rynkową misją jest profesjonalizacja tej młodej branży w trosce o efektywność biznesową działań prowadzonych na rzecz marek - mówi Karina Hertel.
Marki obsługiwane przez BrandLift to m.in. Nivea, Smyk, Żywiec Zdrój, Vision Express, RayBan, Bell, projekt „Stocznia Gdańska warta UNESCO”.
Dołącz do dyskusji: Powstała agencja influencer marketingu BrandLift