Agencja Brighter Group zajmie się promocją Polski w Wielkiej Brytanii
Brytyjska agencja Brighter Group została wybrana przez biuro Polskiej Organizacji Turystycznej w Wielkiej Brytanii do kampanii promującej Polskę na Wyspach.
Agencja ma za zadanie przeprowadzić nową kampanię w mediach cyfrowych, w której ma być pokazane jak w czasie pandemii i spowodowanej przez nią blokady ludzie radzą sobie z pragnieniami podróży i życiem towarzyskim.
Jej celem jest przekształcenie obecnych „wirtualnych gości” Polski w turystów, którzy odwiedzą ją, gdy zostaną wycofane wszystkie dotychczasowe blokady.
Działania agencji koordynować będzie szefowa działu społecznego Anneka Roberts.
- Jesteśmy podekscytowani możliwością tworzenia i wprowadzania na rynek ciekawych treści, które dadzą Brytyjczykom możliwość odwiedzenia Polski wirtualnie w nadchodzących tygodniach. Mamy nadzieję, że kampania zainspiruje wirtualnych odwiedzających do konwersji na prawdziwych turystów, gdy tylko będzie to dozwolone - mówi Debbie Flynn, partner zarządzająca Brighter Group.
Dołącz do dyskusji: Agencja Brighter Group zajmie się promocją Polski w Wielkiej Brytanii