Agencja Advertiva projektuje opakowania Apetto
Agencja Reklamowa Advertiva zaprojektowała opakowania i etykiety nowych produktów śródziemnomorskich, które pojawią sie na półce pod nazwą 'Apetto'.
W pierwszym etapie na półkach sklepowych pojawiły się makarony (“spaghetti”, “świderki” i “rurki skośne”) oraz dwie butelki oleju z pestek winogron. Przygotowywane są opakowania kolejnych produktów.
Linia “Apetto” to nowa marka na półce, pomyślana jako produkty w średniej cenie, nowoczesne, o wysokich walorach zdrowotnych. Produkty Apetto produkowane są w krajach śródziemnomorskich, co gwarantuje ich wysoką jakość oraz unikalny smak.
Projekty utrzymane są w zielonym kolorze, kojarzącym się z produktami spożywczymi o wysokich walorach odżywczych, opakowania i etykiety mają prostą, nowoczesną formę. Advertiva odpowiedzialna była za wykonanie zdjęć oraz zaprojektowanie opakowań, nie brała udziału w tworzeniu nazwy Apetto.
Marketing
Dołącz do dyskusji: Agencja Advertiva projektuje opakowania Apetto