Agencja 180heartbeats + Jung v Matt przygotowała aplikację dla miłośników grilla
Agencja reklamowa 180heartbeats + Jung v Matt we współpracy Jung v Matt/ Limmat w Zurychu przygotowała aplikację Grill-Buddy. Projekt wykonano na zlecenie szwajcarskiej spółdzielni handlowo-gastronomicznej Migros.
Migros chce z pomocą aplikacji Grill-Buddy dotrzeć do miłośników dań z rusztu i zachęcić ich do grillowania i rozmów na ten temat.
W aplikacji znajdują się wskazówki, przepisy i inspiracje na dania z rusztu. Użytkownicy mogą też korzystać z party plannera, który pozwala planować co kupić na barbecue, rozbudowany timer, który podpowie jak długo grillować, czy wziąć udział quizach z nagrodami.
Przez cały sezon grillowy, content jest rozwijany i uzupełniany co tydzień - zmienia się bieżąca tematyka, wideo, część tekstów, grafik. Promowane są inne treści, przepisy i produkty pasujące do tematyki.
Aplikację internetową 180HB przygotowała w technologii PWA (Progressive Web Application). Jest dostępna w wersji zarówno na urządzenia stacjonarne jak i smartfony, co pozwala korzystać z niej właściwie bez ograniczeń. Strony z przepisami wczytują się jeszcze szybciej dzięki zastosowaniu technologii Google AMP.
Dołącz do dyskusji: Agencja 180heartbeats + Jung v Matt przygotowała aplikację dla miłośników grilla