SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Agata Chwedczuk tworzy agencję po PRostu PR

Z początkiem września swoją działalność rozpoczęła po PRostu PR - agencja public relations i social media, specjalizująca się w obsłudze mniejszych firm i przedsiębiorców.

Pierwszym klientem firmy jest przedszkole Oxford Kids z Zielonki pod Warszawą, dla którego po PRostu PR stworzy i będzie moderować fanpage na Facebooku.

Agencja specjalizuje się w kompleksowym planowaniu i prowadzeniu kampanii marketingowych i PR - od analizy konkurencji, analizy SWOT, po przygotowanie rekomendacji odpowiednich działań promocyjnych dla klienta.

Założycielką po PRostu PR jest Agata Chwedczuk - absolwentka Wydziału Dziennikarstwa i Nauk Politycznych Uniwersytetu Warszawskiego (specjalność Marketing Medialny i Public Relations). Z mediami, public relations i marketingiem związana jest od 7 lat. Pierwsze doświadczenia zawodowe zdobywała publikując dla "Dziennika Wschodniego" i "Rzeczpospolitej". Pracowała jako konsultant ds. PR w agencjach Pegasus Public Relations i Fokus Public Relations. Przez cztery lata zajmowała się ofertami na abonament i mix w dziale marketingu PTK Centertel (Orange Polska).

Dołącz do dyskusji: Agata Chwedczuk tworzy agencję po PRostu PR

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Symetryczny
Czy łudząco podobna nazwa nie jest celowym zapożyczeniem i nawiązaniem do działającej od wielu lat na rynku agencji Po prostu PR?
odpowiedź