Agata Chwedczuk tworzy agencję po PRostu PR
Z początkiem września swoją działalność rozpoczęła po PRostu PR - agencja public relations i social media, specjalizująca się w obsłudze mniejszych firm i przedsiębiorców.
Pierwszym klientem firmy jest przedszkole Oxford Kids z Zielonki pod Warszawą, dla którego po PRostu PR stworzy i będzie moderować fanpage na Facebooku.
Agencja specjalizuje się w kompleksowym planowaniu i prowadzeniu kampanii marketingowych i PR - od analizy konkurencji, analizy SWOT, po przygotowanie rekomendacji odpowiednich działań promocyjnych dla klienta.
Założycielką po PRostu PR jest Agata Chwedczuk - absolwentka Wydziału Dziennikarstwa i Nauk Politycznych Uniwersytetu Warszawskiego (specjalność Marketing Medialny i Public Relations). Z mediami, public relations i marketingiem związana jest od 7 lat. Pierwsze doświadczenia zawodowe zdobywała publikując dla "Dziennika Wschodniego" i "Rzeczpospolitej". Pracowała jako konsultant ds. PR w agencjach Pegasus Public Relations i Fokus Public Relations. Przez cztery lata zajmowała się ofertami na abonament i mix w dziale marketingu PTK Centertel (Orange Polska).
Dołącz do dyskusji: Agata Chwedczuk tworzy agencję po PRostu PR