Agata Burnatowska, Natalia Bobrowska i Władysław Foltyński w Schulz brand friendly
Pracę w agencji reklamowej Schulz brand friendly zaczęli Władysław Foltyński i Agata Burnatowska (jako stratedzy) oraz Natalia Bobrowska (jako digital specialist).
Władysław Foltyński jako senior strategy planner będzie w Schulz brand friendly opracowywał strategie marek i komunikacji, a także zajmował się obszarami związanymi z konsultingiem i strategiami biznesowymi.
Wcześniej pracował m.in. w Grupie Amako Brand Builders, Instytucie Rozwoju Reklamy i jako freelancer. Z branżą reklamową jest związany od 7 lat, realizował strategie i projekty komunikacyjne m.in. dla takich firm jak Castrol, Lenovo, Hyundai, Haribo i Pirelli.
Agata Burnatowska objęła w Schulz brand friendly funkcję strategy plannera. Wcześniej pracowała przy realizacji projektów marketingowych dla takich firm jak Santander Consumer Bank, Mazda, Mitsubishi, Oknoplast, TBM i L’Oreal.
Natalia Bobrowska jako digital specialist będzie zajmować się w agencji planowaniem mediów, koordynacją współpracy z partnerami i analizą kampanii w zakresie mediów internetowych.
Poprzednio pracowała w agencji Novem. Realizowała tam projekty m.in. dla firm i marek Play, Red Bull Mobile, Bayer Crop Science i Pracuj.pl.
- Intensywny rozwój agencji spowodowany wygranymi przetargami oraz stała praca dla klientów pozyskanych na full service sprawiają, że poszukujemy nowych osób do naszego zespołu. Obecnie potrzebujemy między innymi doświadczonego copywritera, graphic designera z doświadczeniem w digitalu oraz art directora - wylicza Andrzej Kapera, dyrektor zarządzający Schulz brand friendly.
Dołącz do dyskusji: Agata Burnatowska, Natalia Bobrowska i Władysław Foltyński w Schulz brand friendly