SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Adv.pl (Lemon Sky) dla firmy Amica

Agencja interaktywna Adv.pl (Lemon Sky) wygrała przetarg na prowadzenie kompleksowej kampanii marki Amica. Współpraca obejmuje aktywność w portalach społecznościowych oraz działania w obszarze komunikacji e-PR.

Działania wizerunkowo-promocyjne realizowane przez Adv.pl (Lemon Sky) na rzecz producenta urządzeń AGD prowadzone będą w oparciu o kanały digital, łącząc aktywność off-line oraz on-line.

Agencja zaplanowała obecność marki Amica na Facebooku oraz w portalu nk.pl, a także zbudowanie wokół niej społeczności i współpracę z liderami opinii w sieci. Adv.pl (Lemon Sky) odpowiedzialna będzie również za monitoring marki Amica w internecie.

Dołącz do dyskusji: Adv.pl (Lemon Sky) dla firmy Amica

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl