Adrino Mobile zajmie się obsługą Tauronu w social media
Agencja Adrino Mobile wygrała przetarg na obsługę profili spółki Tauron Polska Energia w social mediach - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. Pokonała w nim m.in. Sigmę Bis.
W przetargu Tauron Polska Energia na obsługę profili tej spółki w social mediach wpłynęły 4 oferty. Złożyły je agencje: Adrino Mobile (otrzymała 75,74 pkt.), Sparing Communication Group (61 pkt.), Note Interactive (48,81 pkt.) i wspólna agencja mediowa PKN Orlen i PZU - Sigma Bis (41,22 pkt).
Tauron do współpracy wybrał Adrino Mobile. Umowa zostanie zawarta na rok.
Agencja ta zajmie się obsługą profili spółki na Facebooku, LinkedIn, Instagramie i na Twitterze. Będzie odpowiadać za tworzenie kreatywnych wpisów zgodnie z planem wydawniczym, aktywne zaangażowanie użytkowników wymienionych platform do udziału w dyskusjach na bieżące tematy oraz utrzymywanie niemalejącego wskaźnika interakcji notowanych na Facebooku, bieżący monitoring treści publikowanych przez internautów na profilach Tauronu, moderację zapytań obsługowych.
Będzie moderować organizowane konkursy, opracowywać i konstruować sondy, quizy, pytania itp. z wykorzystaniem narzędzi dostępnych w social mediach. Zajmie się również projektowaniem kampanii reklamowych i monitorowaniem ich wyników, monitoringiem i usługami public relations w internecie dotyczących Grupy Tauron. Do jej obowiązków będzie należeć również realizacja dodatkowych usług na kanale YouTube Grupy Tauron polegających na publikacji przygotowanych materiałów video, projektowaniu i monitorowaniu kampanii reklamowych itp.
Dołącz do dyskusji: Adrino Mobile zajmie się obsługą Tauronu w social media