Netflix z PR managerem w Polsce. Wcześniej pracował w Google
Adam Malczak, przez ostatnie osiem lat związany z polskim biurem koncernu Google, został PR managerem Netfliksa na Europę Środkowo-Wschodnią - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Wcześniej do zespołu PR dołączyła Agnieszka Jarecka.
- W nowej roli Adam będzie odpowiadał za kampanie dotyczące naszych tytułów i marki - mówi Wirtualnemedia.pl Ilona Lartigue, senior PR director Netfliksa na Europę Środkowo-Wschodnią.
Adam Malczak z polskim biurem Google był związany od połowy 2015 roku. Zaczynał od stażu, potem objął funkcję analityka ds. polityki publicznej i relacji z władzami w Europie Środkowej i Wschodniej.
Adam Malczak zarządzał komunikacją korporacyjną Google
W połowie 2017 roku został senior associate ds. komunikacji korporacyjnej i public affairs w Polsce i Europie Środkowo-Wschodniej, a jesienią 2018 roku objął stanowisko menedżerskie w tym obszarze. Zarządzał komunikacją korporacyjną Google w Polsce, na Litwie, Łotwie i w Estonii oraz zajmował się jej koordynacją z działaniami w innych krajach Europy Środkowo-Wschodniej.
- W związku z kolejnymi inwestycjami w regionie rośnie także nasz zespół PR do którego w ciągu ostatnich miesięcy dołączyła
jeszcze jedna osoba na stanowisku specjalisty ds. PR - mówi Ilona Lartigue.
Agnieszka Jarecka przeszła do Netfliksa z Flywheel
To Agnieszka Jarecka, która wcześniej przez pięć lat związana z agencją Flywheel, gdzie była specjalistką ds. PR, a potem PR managerem. Poprzednio pracowała w Viacomie (obecnie Paramount Global).
W IV kwartale 2022 r. liczba subskrybentów Netflixa urosła o 7,66 mln do 230,75 mln. Prawie połowa wzrostu liczby subskrybentów Netflixa przypadła na region Europy, Bliskiego Wschodu i Afryki. Platforma na koniec roku miała tam 76,73 mln klientów, o 3,2 mln więcej niż kwartał wcześniej.
Przychody Netflixa w minionym kwartale sięgnęły 7,85 mld dolarów, co wobec 7,71 mld dolarów rok wcześniej oznacza wzrost o 1,9 proc Natomiast zysk netto skurczył się z 607 do 55 mln dolarów.
Dołącz do dyskusji: Netflix z PR managerem w Polsce. Wcześniej pracował w Google